מערכת COL | יום י"ט שבט ה׳תשע״ז 15.02.2017

מוצאי "שבת צבאות השם" ● יריד פרסים וחדר הפתעות

במוצאי שבת המיוחדת של צבאות השם התקיים יריד פרסים מיוחד, בו נהנו החיילים מאפשרות לממש את הנקודות שצברו במהלך כל השנה באמצעות פרסים, משחקים וספרים. ● יריד גדול התקיים במרכז צבאות השם בבית שז"ר ● גלריה >>ההכנות האחרונות ● גלריה ראשונה>>שרשרת החיול ● גלריה שניה>>ומה מטרתנו? להילחם!" ● גלריה שלישית>>להכין את הכפר לקבלת פני משיח ● גלריה רביעית
מוצאי
(צילום: חיים טויטו)
בצאת השבת, לאחר שסידרו החיילים את מזוודותיהם וחדריהם, מיהרו החיילים לממש את הנקודות אותם צברו במהלך פעילות ה"פנסאים" לאורך השנה בסניפי הארגון.

עם כרטיסי כניסה מיוחדים התייצבו החיילים ביריד הפרסים, שהתקיים באולם מרכז צבאות השם בבית שז"ר - כשבידיהם ה"צ'ק" אותו הם קיבלו ביום שישי ב'שרשרת החיול', ובו רשום כמות הנקודות המגיעה להם.

ביריד נהנו החיילים לממש את נקודותיהם ברכישת ספרים שונים מהוצאת הארגון, ופרסים ייחודיים ומקוריים שמוטבע בהם סמל צבאות השם.

חדר האוכל של הישיבה הוסב ל"חדר הפתעות" מסקרן, ואליו יכלו החיילים להיכנס תמורת 100 נקודות, ולבחור קופסה סגורה, עטופה וסגונית, בלא לדעת מה יש בה. וכשיצאו החיילים, הופתעו ונהנו הם לגלות בתוך הקופסאות שלל ממתקים ופרסים ייחודיים.

כל החיילים, שיצאו עם ידיים מלאות בכל טוב, היו מסופקים ומלאי חוויות מיריד הפרסים וחדר ההפתעות, והביעו את הנאתם, על התגמול הראוי לו הם זכו על ההשקעה בהתמדה וההשתתפות בפעילות הסניפים במהלך השנה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.