מערכת COL | יום י"ט שבט ה׳תשע״ז 15.02.2017

אחד לנשמה: המפגש ה-14 ידידי חב"ד קפריסין בישראל

משפחת ידידי חב"ד קפריסין בישראל התאספו לערב מרגש שכולו אור וקדושה, בסימן "אחד לנשמה" ● לצד ארוחת 'מלווה מלכה' יוקרתית והופעה מוזיקלית של הזמרים חנן בן ארי וקובי אפללו, זכו המשתתפים לכתוב לציונו הק' של הרבי ולקבל החלטה אחת טובה, מעשה טוב אחד שיאיר את הנשמה ● חב' פליישמן הפקות הפיקה את הארוע אחד לנשמה
אחד לנשמה: המפגש ה-14 ידידי חב
צילום: יחזקאל איטקין
הארוע בהשתתפות מאות הידידים במתחם האירועים פברז'ה בנס ציונה נפתח בקבלת פנים מרגשת בה התראו שוב יחד הידידים משכבר השנים והחליפו חוויות מבית חב"ד קפריסין. לאחר שהוקרן קליפ וידאו הסוקר את הפעילות של בתי חב"ד בקפריסין מיום היווסדם ועד היום, ערך הרב יהושע רסקין שי' הבדלה, לאחריה סעדו כולם ארוחת "מלווה מלכה" חגיגית עם טעמים של פירות שנתברכה בהם ארץ ישראל, לכבוד ט"ו בשבט.

לתוכנית הרוחנית עלה השליח והרב הראשי לקפריסין הרב אריה זאב רסקין שי', שסיפר סיפור אישי מרגש על קבלת החלטה טובה להוספה בקדושה ועל חשיבות הכתיבה לרבי, ולאחר מכן התבקשו המשתתפים ברגע של שתיקה וחשבון נפש לקבל החלטה טובה של הוספה בתומ"צ, כשברקע התנגן קטע וידאו משירת "צמאה לך נפשי" עם הרבי. בסיום המעמד המרגש, הופיע על המסכים מספר טלפון אליו הוזמנו כולם לשלוח את שמם ושם אימם, לשליחה לציון הק' של הרבי לברכה.

על התוכנית המוזיקלית הופקדו חנן בן ארי וקובי אפללו, שביצעו יחד ממיטב השירים כשהשיא היה בניגון חב"ד מקפיץ אליו הצטרף הקהל בשירה וריקודים.

הארוע הופק ע"י חברת פליישמן-פלס VIP הפקות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.