מערכת COL | יום י"ח שבט ה׳תשע״ז 14.02.2017

אלפים בכנס אור חיה בבניני האומה לרגל כ"ב שבט ● גלריה

אלפים נהרו אמש (שני) לכנס כ"ב שבט המרכזי של 'אור חיה' המרכז העולמי לאישה היהודייה ובחסות עיריית ירושלים, לציון יום ההסתלקות של הרבנית חיה מושקא שניאורסון ע"ה, אשת כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו  לסיקור מלא ולגלריית תמונותתמונות ראשונות וקטעי וידאו מכנס אור חיה לרגל כ"ב שבט
 אלפים בכנס אור חיה בבניני האומה לרגל כ
צילום: אודליה ש.
אלפים נהרו אמש (שני) לכנס כ"ב שבט המרכזי של 'אור חיה' המרכז העולמי לאישה היהודייה ובחסות עיריית ירושלים, לציון יום ההסתלקות של הרבנית חיה מושקא שניאורסון ע"ה, אשת כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו.

הערב נפתח בברכת העיר ירושלים, על ידי יו"ר סיעת יהדות התורה, חבר הנהלת העיר ירושלים ונציג חב"ד בעירייה הרב יעקב הלפרין שנשא דברים לכבוד הכנס המיוחד. לאחר מכן הזמין הרב הלפרין את ראש העיר מר ניר ברקת שנשא דברים ושיבח את 'אור חיה' על ארגון הערב החשוב שמתקיים מדי שנה. "אני גאה לומר את זה כל פעם מחדש, זכיתי להיות משושלת משפחת שניאורסון החשובה, לסבי קוראים על שם אדמוה"ז - ראש שושלת חסידות חב"ד ועולם החסידות" התגאה ברקת. בסיום הדברים הודה ראש העיר לרב הלפרין, ולר' יוסף דייטש סגן ראש העיר על שיתוף הפעולה להצלחת אירועי התרבות למגזר החרדי בירושלים.

נושא הכנס השנה - 'דרישת שלום' – המשתתפות חוו מסע מרתק אל המכתבים המרגשים שכתב האב, כ"ק אדמו"ר הריי"צ נ"ע, לבתו ולחתנו הרבנית והרבי.

לקריאת פרקי תהילים של הרבי והרבנית עלו גב׳ שרה נחשון מחברון ורבקי קוצר בתה של השליחה מרת פנינה קוצר ע״ה.

הרב ניסן דוד דובאוו שליח הרבי בשכונת ווימבלדון בלונדון שהגיע במיוחד לערב זה דיבר על הנושא דרישת, שלום, חמה. בשילוב סיפורים מרגשים מהרבי והמסר מהם הוא: חום אהבה בין הרבי והחסידים עצמם.


הגב' דניאלה גולן, הרוח החיה שעומדת מאחורי המפעל האדיר 'אור חיה' הודתה לכל המשתתפות שהגיעו מרחבי הארץ להעניק מתנה לרבי ולרבנית בערב חגיגי זה. גב׳ גולן ניצלה את המעמד לכתוב פניה אישית לרבנית ולבקש בשם המשתתפות ברכות לכל אחת במצטרך לה. מכתב אשר בעז״ה יקרא על ידה ביום שישי הקרוב, ליד ציון הרבנית ע״ה.

בתוכנית האומנותית הועלה מחזמר בו השתתפו גב׳ תהילה רבינוביץ' בוגרת אור חיה,
הגב' יפוש ברכהן ושני ילדיה בהופעה שופעת חום ולבביות.

הגב׳ רוחי מיכאלשווילי בדבריה נתנה כלים כיצד ניתן ליצור קשר אמיתי ביננו לסביבתנו.

הזמר החסידי ר׳ נמואל הרוש התוועד בניגונים מרגשים של אדמו״ר הריי״צ ונתן את אקורד הסיום ביחד עם הצייר האורח הצרפתי אייזק טברישי אשר יצר באומנות את דיוקן הרבי ודיוקן הרבנית לקול התרגשות קהל המשתתפות רגעים מרגשים אשר חידדו את
הציפיה לגאולה.

מנחת הערב גב׳ אושרית מרכוס.
הפקת תוכן: גב׳ שרה אייזנבך
בימוי והפקת האירוע: מיכאל כפלין הפקות

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.