מערכת COL | יום י"ח שבט ה׳תשע״ז 14.02.2017

לרגל י' שבט: מלווה מלכה והתוועדות בת"ת ברחובות

לכבוד יו''ד שבט נערכה בתלמוד תורה חב"ד ברחובות, התוועדות וסעודת מלווה מלכה להורי תלמידי הכתות הבוגרות, בו אבות ישבו ליד בניהם לסעודה בשרית חגיגית, אמרו 'לחיים', למדו יחד מקורות בנושא התפילה ובתניא, וביצעו על כך משימות במשותף  מלווה מלכה והתוועדות בת"ת ברחובות
לרגל י' שבט: מלווה מלכה והתוועדות בת
לכבוד יו''ד שבט נערכה בתלמוד תורה חב"ד ברחובות, התוועדות וסעודת מלווה מלכה להורי תלמידי הכתות הבוגרות, בו אבות ישבו ליד בניהם לסעודה בשרית חגיגית, אמרו 'לחיים', למדו יחד מקורות בנושא התפילה ובתניא, וביצעו על כך משימות במשותף.

המנהל הרב אמיר הרץ פתח את האירוע בדברי ברכה הקשורים עם פרשת השבוע, צפו בוידאו של הרבי שרשת "אהלי יוסף יצחק" ערכו לקראת יו''ד שבט, נערך חידון נושא פרסים והתלמידים קיבלו שי מהודר.

המורה מרדכי ברוצקי הנעים את הערב וליווה את השירה בכינור, והרב מיכאל רייניץ שמרכז את תכנית "חיים תניא" בכתה ו' שסחף את המשתתפים בדבריו החמים וסגן המנהל הרב דניאל טרעגער שמרכז את התכנית בכתות ז' ח' ערך והנחה את החידון.

יישר כח למחנכים הרב יעקב ליאני, הרב בנימין קטורזה והרב אליצור אפרתי שמשקיעים כל השנה בתלמידיהם והלהיבו את תלמידיהם לבוא ולהשתתף באירוע מחוץ למסגרת שעות הלימודים.

בסיום הערב ההורים הביעו את הערכתם על הערב המושקע ושיתפו בתיקוותם לערבי לימוד וחוויה נוספים המשותפים להורים, לתלמידים ולצוות גם בעתי
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.