מערכת COL | יום י"ז שבט ה׳תשע״ז 13.02.2017

בעוד כשבועיים: השבתון הגדול ביותר בתולדות קראון הייטס

בעוד פחות משבועיים ייערך השבתון השנתי של רשת חב"ד לנוער –CTeen , הנחשב לשבתון הגדול ביותר מסוגו שמתקיים בארצות הברית. מה שהחל לפני כתשע שנים עם קבוצה של 40 משתתפים התרחב לממדים היסטריים כאשר בשבתון הקרוב ישתתפו 1,510 בני נוער כאשר יחד עם השלוחים, המלווים, המדריכים ואנשי הצוות המספר המדויק הוא – 2,034 משתתפים, מה שהופך את השבתון הנוכחי לשבתון הגדול ביותר בתולדות קראון הייטס  השבתון הגדול ביותר בתולדות קראון הייטס
בעוד כשבועיים: השבתון הגדול ביותר בתולדות קראון הייטס
הארגון רוצה להביע את תודתו העמוקה לכל אותם שלוחים שגרמו לכך שהשבתון יגיע לממדים שכאלו. בנוסף, מודים הם לתושבי קראון הייטס על האירוח הלבבי ועל האפשרות שהם נותנים לאותם נשמות לחוות 'יידישקייט' בצורה הטובה ביותר.

"הצמיחה של השבתון מ40 משתתפים לאלפי בני נוער, הם עדות חיה לפעילות המסורה של שלוחי CTeen ברחבי העולם", אומר הרב מענדי קוטלרסקי, מנכ"ל מרכז 302.

סניפי CTeen ברחבי העולם יחד עם בני הנוער החלו בהכנות לקראת אירוע השנה של הארגון. שלוחים ובני נוער מפרסמים ברשתות החברתיות על ההתרגשות שלהם והספירה לאחור לקראת השבתון הקרב ובא.

"אנחנו מביאים 207 בני נוער מכל רחבי צרפת", מספר הרב מנדי מוטל, השליח הראשי של ארגון CTeen בפריז. "מידי שנה, מדהים לראות את המאמץ והאנרגיה שמשקיעים באירוע הזה מה שגורם ועושה רבות בקרב בני הנוער שמשתתפים בו. אני מאמין שזה גם בשל האירוח המדהים של תושבי השכונה שמוסיף רבות לחוויה".

השנה, בפעם הראשונה, ישתתפו בשבתון סניפי הארגון ממוסקבה, מונקו, וונצואלה וברזיל, מה שיהפוך את השבתון הנוכחי לעולמי במלוא מובן המילה.

"בתור שלוחה חדשה של CTeen, הייתה קצת לחוצה מלהביא קבוצה לשבתון", מספרת השלוחה ברכי לווין מקלגרי, קנדה. "רק שכמות הייעוץ, ההכנה וההכוונה עזור לנו רבות, וכעת גם אנחנו וגם בני הנוער מתרגשים מאוד לקראת השבתון".

"הסיבה העיקרית בשלה בני נוער רבים מדרום ומרכז אמריקה יגיעו השנה לשבתון היא בכדי לפגוש ולהכיר בני נוער אחרים מכל העולם, כאשר רבים מהם מעולם לא נסעו לארה"ב", אומר הרב חי כהן, מנהל CTeen בספרדית.

הארגון פונה בימים אלה אל תושבי השכונה שיכולים לעזור באירוח בני הנוער ליצור קשר עם משרדי הארגון בטלפון 718.467.4400 שלוחה 4344 או דרך כתובת האיימיל: [email protected].
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.