מערכת COL | יום ט"ז שבט ה׳תשע״ז 12.02.2017

חב"ד בקמפוס מגישים בחום: שיאים חדשים בסעודות שבת

יותר מאלף סטודנטים בכל רחבי הארץ השתתפו בשבת האחרונה בסעודות השבת שנערכו ע"י שלוחי הרבי בקמפוסים בכל רחבי הארץ  שיאים חדשים בסעודות שבת
חב
יותר מאלף סטודנטים בכל רחבי הארץ השתתפו בשבת האחרונה בסעודות השבת שנערכו ע"י שלוחי הרבי בקמפוסים בכל רחבי הארץ.

השבת המיוחדת ריכזה מספר אירועים חשובים שהתכנסו כולם לכדי הצלחה כבירה. מצד אחד, בשבת הזו ציינו הן את "שבת שירה" והן את ראש השנה לאילנות. מהצד השני, עיתוי השבת, בעיצומה של תקופת המבחנים במוסדות להשכלה גבוהה - גרם לכך שבקמפוסים עצמם הייתה נוכחות גבוהה במיוחד של סטודנטים, שלא יצאו לחופשות ו"דגרו" על החומר לקראת המבחנים.

כמעט בכל הקמפוסים שבהם פועלים השלוחים נערכו סעודות שבת, מתוך התרוממות רוח אמיתית.

אל משרדי "חב"ד בקמפוס" לא מפסיקות לזרום עדויות על ה"פארבריינגענס" שבכל אתר ואתר. אם זו מכללת קריית אונו שבה ישבו המשתתפים לאחר תום הסעודה והמשיכו להתוועד בחיות עד השעה 2:30 לפנות בוקר (!!!), אם זו מכללת אורנים שבצפון, שבערב שבת קפץ מספר המשתתפים הצפוי ב-50% (ולמרבה המזל השליח נערך כראוי והסעודה הייתה יוצאת מן הכלל), אם זה הקמפוס בבאר שבע שבו השתתפו בסעודה אחת כ-150 (!!!) סטודנטים, וכן הלאה וכן הלאה - עוד ועוד
קמפוסים שבהם גם דאגו לסטודנטים בגשמיות, וגם התוועדו אל תוך הלילה.

השלוחים מספרים שעבור רבים מהם, הייתה זו "התוועדות המשך" ליום הבהיר יו"ד שבט. "הצטרפו כאן כמה גורמים שכל אחד מהם העצים עוד יותר את האווירה: יום ההילולא, ראש השנה לאילן עם הכיבוד הייחודי והרוח שכולם אוהבים להתחבר אליה, שבת שירה עם ה"שווארצע קאשע" וכל הדברים המופלאים שמובאים בחסידות על זה - כל אלה יצרו משהו שלא נראה כמותו".

גם בשבתות הקרובות, עד תום תקופת המבחנים, צפויות לשלוחים סעודות עשירות. אם זה כ"ב שבט - הילולת הרבנית חיה מושקא ע"ה, שבת מברכין אדר, השבת הראשונה של "מרבין בשמחה" והיד עוד נטויה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.