מערכת COL | יום י"ג שבט ה׳תשע״ז 09.02.2017

בשבוע י׳ שבט: ה׳רשת׳ אירחה את צמרת משרד החינוך

הנהלת ׳רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש׳ באה"ק הזמינה את מנכ"לית משרד החינוך הגב' מיכל כהן, יחד עם צמרת המשרד, להיחשף מקרוב לעשייה החינוכית הייחודית של חב"ד בסמיכות ליום הבהיר י' שבט. הסיור נערך בבית ספר חב"ד בנס ציונה, שהציג את הפעילות החינוכית הייחודית המתקיימת במהלך השנה, לאור גישתו החינוכית של הרבי שיהיו התלמידים 'נרות להאיר'  כל הפרטים
בשבוע י׳ שבט: ה׳רשת׳ אירחה את צמרת משרד החינוך
במסגרת שלל פעילויות 'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש' במהלך היום הקדוש יו"ד שבט, הילולת כ"ק אדמו"ר הריי"צ נ"ע – שעל שמו קרויה ה'רשת' - וקבלת נשיאותו של הרבי – מייסד הרשת - נחשפה מנכ"לית משרד החינוך הגב' מיכל כהן לפעילות החינוכית של חב"ד. זה קרה בביקור מיוחד שקיימה המנכ"לית בבית ספר חב"ד בנס ציונה.

כהמשך למסורת שהחלה לפני שנים רבות, במסגרתה מארחים אישי ציבור וממשל משלחות של תלמידי ה'רשת' בי' שבט, הזמינה הנהלת ה'רשת' את מנכ"לית משרד החינוך בישראל בכדי לראות מקרוב את התממשות חזונו החינוכי של הרבי שיהיו התלמידים 'נרות להאיר' וכן לאופן היישום שלו במוסדות ה'רשת' בכל תחומי החינוך וההוראה.

בית הספר חב"ד בנס ציונה – מוותיקי בתי הספר של ה'רשת' בהנהלת של הגב' חי'ה זלמנוב, נבחר לארח את הסיור החשוב.

בבוקרו של יום שני, השבוע, הגיעה המנכ"לית לביקור בבית הספר החב"די, לצד משלחת מכובדת, שכללה את יו"ר המזכירות הפדגוגית, ראש האגף למצוינות, המפקח המחוזי של החמ"ד, מפקחת ביה"ס וכמובן ראש העיר יוסי שבו ומנהלת אגף החינוך מרת ריבה קליין. את ה'רשת' ייצג המנכ"ל הרב אליהו קריצ'בסקי, שלווה על ידי שליח הרבי לעיר, הרב שגיא הר–שפר.

בפני חברי המשלחת הוצג, על קצה המזלג, חלק מהפעילות החינוכית הכבירה המתחוללת בו, כולה על טהרת חזונו של הרבי. פעילות זו, יצוין, זוכה בקביעות לשבחים בדרגים המקצועיים בישראל ואף מזכה את בית הספר בקבלת פרסים יוקרתיים דרך קבע.

הרב קריצ'בסקי סיפר לחברי המשלחת על חזונו החינוכי הייחודי של הרבי לאורך השנים ועל היישום שלו בכל תחומי החינוך והלמידה בבתי הספר ובגני הילדים בכל רחבי הארץ.

תלמידות צעירות ובוגרות, הביאו עדות חיה מהשטח, על התחושותוהתובנות שלהן, תוך שיתוף האורחים בחוויות שונות שחוו בבית הספר, ובשימת דגש על העשייה החינוכית שחינכה אותן להיות 'נרות להאיר'.

הבוגרות סיפרו על הקשר המיוחד שיש להן עם המורות, גם לאחר שנות לימודיהן בבית הספר. מה שכמובן המחיש יותר מכל את האהבה של התלמידות למוסד החינוכי המצליח. בהמשך, הוקרנה מצגת מיוחדת ומושקעת שסקרה את פעילות בית הספר.

לאחר שהוצגו בפניהם התחומים השונים – הערכי, הפדגוגי וההישגי, התקיים שיח מרתק בין המנכ"לית ויתר האורחים לבין צוות המורות. מפגש בלתי אמצעי של ראשי משרד החינוך עם ׳אנשי השטח'. ברב שיח, נחשפו חברי המשלחת לרמה החינוכית-מקצועית-חסידית של בית הספר, המגדל זה שנים דורות של תלמידות.

בתום הביקור המרתק, הודתה המנכ"לית בשם כל חברי המשלחת על האירוח החם והלבבי, כשהוא מציינת בהתפעלות את הייחודית של בית הספר, בעשייתו המבורכת בכלל ובערכים שהוא מקנהלתלמידותיו בפרט. "אני מעריכה את העשייה החינוכית שלכן ושמחה על כך", אמרה לאחר שהתרשמה מהאיכות של העשייה ברשת חינוך חב"ד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.