מערכת COL | יום י"ב שבט ה׳תשע״ז 08.02.2017

כנס עוצמתי ב"אור מנחם" צפת לרגל י' שבט

כינוס מיוחד ועוצמתי נערך באולם בית יגאל אלון לכבוד היום הגדול ראש השנה להתקשרות י' שבט – קבלת הנשיאות של הרבי ● המרא דאתרא הרב מרדכי ביסטריצקי בירך את התלמידים לכבוד יום מיוחד זה, וסיפר סיפורים על הרבי, והמנהל הרב מרדכי ידגר בירך וחיזק את התלמידים על התמדתם במבצעים של הת''ת ועל החשיבות ההתקשרות לרבי  כנס עוצמתי ב"אור מנחם" צפת
כנס עוצמתי ב
צילום: ינון סויסה
כינוס מיוחד ועוצמתי נערך באולם בית יגאל אלון לכבוד היום הגדול ראש השנה להתקשרות י' שבט – קבלת הנשיאות של הרבי נשיא דורנו.

התלמידים נהנו מתוכנית עשירה ומעניינת. הכינוס נפתח באמירת 12 הפסוקים ואמירת הפרק של הרבי ע''י מנכ''ל מוסדות אור מנחם הרב שניאור זלמן הכהן הנדל. במהלך הכינוס התקיימה התוועדות חסידית עם המשפיע ר' לוי קירשנזפט והמחנך הבעל מנגן ר' חיים קומער אשר ריתקו את התלמידים בסיפורים על הרבי מתקופת קבלת הנשיאות עם ניגוני דבקות תוך קבלת החלטות טובות להבאת הגאולה.

המרא דאתרא הרב מרדכי ביסטריצקי בירך את התלמידים לכבוד יום מיוחד זה, ביחד עם סיפורים על הרבי. המנהל הרב מרדכי ידגר בירך וחיזק את התלמידים על התמדתם במבצעים של הת''ת ועל החשיבות ההתקשרות לרבי.

שיאו של הכינוס היה הצגה מדהימה של תלמידי כיתה ז' ביחד עם המחנך הרב אברהם משה קומער שעלו לבמה להציג את סיפור על הרבי הקודם "הילד במאסר" תוך שילוב משחק על הבמה ומולטימדיה.

את הכנס המוצלח ארגן והפיק בטוב טעם הרב לוי ליבעראוו הדבר ניכר בחשיבה יתרה על כל הפרטים שהוביל להצלחה אדירה לנחת רוח הרבי נשיא דורנו

כשנשאלו התלמידים עם אילו החלטות יצאו מכנס זה? אמרו כולם: התקשרות לרבי! אמירת 12 הפסוקים לפני השינה! קופת צדקה בחדר הפרטי!

אשרינו שזכינו להיות חסידים, אשרינו שזכינו ללמוד במוסד של הרבי "אור מנחם צפת"

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.