מערכת COL | יום י"א שבט ה׳תשע״ז 07.02.2017

הצלחה מרשימה לקמפיין ההתרמה של 'רשת אהלי יוסף יצחק'

הצלחה גדולה לקמפיין ההתרמה המרשים של 'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש' ● הסכום שהוצב כיעד הושלם בסיומו של יו"ד שבט, בזכות ההתגייסות המרשימה של חסידי חב"ד מרחבי הארץ והעולם שנענו לקמפיין הגדול להחזקת ה'רשת', כרצון הרבי ● עם סיומו של הקמפיין המוצלח, ביקשו ב'רשת' להודו לאלפי חסידי חב"ד שנרתמו והתגייסו להחזקת מוסדות ה'רשת', לנחת רוח כ"ק אדמו"ר ● לפרטים מלאים
הצלחה מרשימה לקמפיין ההתרמה של 'רשת אהלי יוסף יצחק'
הצלחה גדולה לקמפיין ההתרמה המרשים של 'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש'. הסכום שהוצב כיעד הושלם בסיומו של יו"ד שבט, בזכות ההתגייסות המרשימה של חסידי חב"ד מרחבי הארץ והעולם שנענו לקמפיין הגדול להחזקת ה'רשת', כרצון הרבי.

כידוע, אחד ממנהגי יום ההילולא יו"ד שבט שהרבי ביקש לפרסם: "בבוקר קודם התפילה ירים כל אחד תרומה להעניינים השייכות לנשיאנו, הוא כ"ק מו"ח אדמו"ר, בעד עצמו ובעד כל אחד מבני ביתו שיחיו, וכן קודם תפילת מנחה".

חסידי חב"ד קיימו את הוראת הרבי בהידור ותרמו מהונם ל'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש' - אמפריית החינוך שהרבי הקים וקרויה על שמו של כ"ק אדמו"ר הריי"צ.

ה'רשת' קיימה החל מאמש קמפיין התרמה גדול לחיזוק המפעל החינוכי העוצמתי והכביר שהקים הרבי לפני שישים ושש שנים, על שמו של בעל ההילולא כ"ק אדמו"ר הריי"צ.

בשנים האחרונות נרשמת תנופה מיוחדת בפעילות הגדולה וב'רשת' החליטו בי' שבט לקיים קמפיין התרמה בכדי לבסס ולחזק את אגפי הפעילות שמסייעים לרבבות ילדי ישראל הלומדים במוסדות החינוך החב"דיים הפזורים בכל רחבי הארץ.

בהזדמנויות רבות, התבטא הרבי בחום מיוחד בכל מה שקשור לענייני ה'רשת'. באחד המכתבים, הרבי הסביר שהסיבה שלא ניתן לנהל את המוסדות ללא שום כסף – היא כדי לזכות את כל אחד ואחת מאיתנו, שיוכל להשתתף בהחזקת המוסדות של "כ"ק מו"ח אדמו"ר".

עם סיומו של הקמפיין המוצלח, ביקשו ב'רשת' להודו לאלפי חסידי חב"ד שנרתמו והתגייסו להחזקת מוסדות ה'רשת', לנחת רוח כ"ק אדמו"ר. "אין בפינו מילים להביע את התרגשותנו מהצלחת הקמפיין ביום סגולי זה", אומרים ב'רשת' לאחר חתימת הקמפיין, "אנו מבקשים להודות לכל אחד ואחת שתרם מכספו, כל אחד לפי יכולתו, לפעילות ה'רשת', מה שיסייע בהמשך הפעילות למען עתיד ילדינו".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.