מערכת COL | יום י"א שבט ה׳תשע״ז 07.02.2017

שבת מיוחדת למשפחות רכזי הסניפים של הפנסאים

בנוסף לאלף חיילי צבאות השם הצפויים להשתתף בשבת צבאות השם השנתית בכפר חב"ד, תתקיים לראשונה, תכנית מיוחדת לרכזי הסניפים ומשפחותיהם. שבת צבאות השם
שבת מיוחדת למשפחות רכזי הסניפים של הפנסאים
בשבת הקרובה, שבת פ' בשלח, ט"ו בשבט, יתאספו בעז"ה - כבכל שנה - ב"שבת צבאות ה'" קרוב לאלף חיילי צבאות ה' מכל רחבי ארה"ק – בקמפוס ישיבת תומכי תמימים בכפר חב"ד.

במהלך השבת יתוועדו החיילים, ילמדו ויחוו בפעילויות שונות על היותם חיילים בצבאות ה', במרכז השבת תעמוד התפקיד המיוחד של חיילי צבאות השם 'להביא לימות המשיח'.

ממפקדת הפנסאים חושפים, כי בשנה זו, לראשונה, ישבתו יחד עם החיילים בשבת הקרובה בכפר חב"ד, גם נציגי ה'פנסאים', המנהלים את הסניפים ברחבי הארץ ומשפחותיהם!

תכנית זו נערכת כהצדעה לנציגי הארגון, מנהלי הסניפים, אשר מקדישים את מרצם במשך כל השנה כולה, עבור חיילי צבאות ה' בסניפים, בהתמסרות מוחלטת ובהשקעה רבה.

את חלק מתוכנית השבת יחוו הנציגים ומשפחותיהם יחד עם חיילי צבאות ה', ויחושו בעוצמה הרבה של מעצמת חיילי צבאות ה', הפירות עליהם הם עמלים במשך כל השנה.

במשך השבת ייערכו גם קורסים מעשירים לנציגי הארגון מנהלי הסניפים, בה ייערכו הם להמשך הפעילות הרבה, בסייעתא דשמיא ובהצלחה מופלגה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.