מערכת COL | יום ט' שבט ה׳תשע״ז 05.02.2017

על מה ביקש הרבי "לזַכות את כאו"א"? ● מיוחד

"יתכן שהסיבה לכך שלא ניתן לנהל את המוסדות ללא שום כסף היא כדי לזַכות את כאו"א שיוכל להשתתף בהחזקת המוסדות של כ"ק מו"ח אדמו"ר", התבטא הרבי כשביקש מקהל החסידים לחזק את 'אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש' ● ביום הקדוש יו"ד שבט, יום ההילולא של כ"ק אדמו"ר הריי"צ ויום קבלת הנשיאות של הרבי, כולנו מקיימים את הזכות הנדירה שנתן לנו הרבי ומרימים תרומה להחזקת ה'רשת' – כל אחד כפי יכולתו ● כבר עכשיו, שעות לפני התקדש היום המיוחד, ניתן לתרום באמצעות קליק בפרסום של ה'רשת' המופיע בדף הבית ובכך לזכות בקיום בקשת הרבי ביום סגולי זה ● כל הפרטים >>>כבר עכשיו! הקליקו כאן ותוכלו לתרום ישירות ל'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש' ובכך לקיים את בקשת והוראת הרבי. זו ההזדמנות של כל אחת ואחת מאיתנו!
על מה ביקש הרבי
'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש', אימפריית חינוך חב"ד בארץ הקודש, מקיימים החל משעות אלו ועד לאחר יו"ד שבט, קמפיין התרמה גדול לחיזוק המפעל החינוכי העוצמתי והכביר שהקים הרבי לפני שישים ושש שנים, על שמו של בעל ההילולא כ"ק אדמו"ר הריי"צ.

בשנים האחרונות נרשמת תנופה מיוחדת בפעילות הגדולה וב'רשת' החליטו בי' שבט לקיים קמפיין התרמה בכדי לבסס ולחזק את אגפי הפעילות שמסייעים לרבבות ילדי ישראל הלומדים במוסדות החינוך החב"דיים הפזורים בכל רחבי הארץ.
בהזדמנויות רבות, התבטא הרבי בחום מיוחד בכל מה שקשור לענייני ה'רשת'. באחד המכתבים, הרבי הסביר שהסיבה שלא ניתן לנהל את המוסדות ללא שום כסף – היא כדי לזכות את כל אחד ואחת מאיתנו, שיוכל להשתתף בהחזקת המוסדות של "כ"ק מו"ח אדמו"ר".

הנה דברי הרבי במלואם:
"ישנם כמה וכמה מוסדות ששמם "אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש" על שמו של כ"ק מו"ח אדמו"ר, שמתנהלים ברוחו וכפי רצונו.. ובהצלחה מופלגה למעלה מדרך הטבע, כיון שבמוסדות אלו נמצאים כוחותיו של כ"ק מו"ח אדמו"ר.
אמנם, כיון שמוסדות אלו שנושאים את שמו של הרבי, ומתנהלים ברוחו וכפי רצונו, הם קדושים ביותר – חלים עליהם דברי הרמב"ם:" כל המקודש מחבירו חרב יותר מחבירו"... כך שקיים מחסור גדול בכסף הדרוש להמשך ניהול המוסדות, ועאכו"כ – להרחבתם.
המוסדות מתנהלים אמנם בהצלחה מופלגה למעלה מדרך הטבע, אבל, ההצלחה לא הגיעה עד כדי כך ("עס איז ניט דערגאַנגען אַזוי ווייט") שיוכלו לנהל את המוסדות ללא כסף!..

יתכן שהסיבה לכך שלא ניתן לנהל את המוסדות ללא שום כסף היא כדי לזַכות את כאו"א שיוכל להשתתף בהחזקת המוסדות של כ"ק מו"ח אדמו"ר".

כבר עכשיו! הקליקו כאן ותוכלו לתרום ישירות ל'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש' ובכך לקיים את בקשת והוראת הרבי. זו ההזדמנות של כל אחת ואחת מאיתנו!
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.