מערכת COL | יום ט' שבט ה׳תשע״ז 05.02.2017

מחר: כינוס רבבות ילדי מוסדות חב"ד ישודר ב'קול חי'

ערב היום הקדוש יו"ד שבט, התרגשות גדולה במוסדות 'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש' – הקרויה על שמו של בעל ההילולא כ"ק אדמו"ר הריי"צ נ"ע, לקראת הכנס הגדול שיחבר וירטואלית את רבבות התלמידים – כבקשת הרבי - באמצעות שידור מיוחד שיועבר בכל המוסדות ● היום נודע, כי השידור כולו יועבר במקביל בשידור חי בתחנת הרדיו 'קול חי', כך שרבבות ההורים, לצד מאות אלפי המאזינים מכל רחבי הארץ, יוכלו להאזין און-ליין לכינוס ההיסטורי  כינוס רבבות ילדי חב"ד
מחר: כינוס רבבות ילדי מוסדות חב
ערב היום הקדוש יו"ד שבט, התרגשות גדולה במוסדות 'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש' – הקרויה על שמו של בעל ההילולא כ"ק אדמו"ר הריי"צ נ"ע, לקראת הכנס הגדול שיחבר את רבבות התלמידים – כבקשת הרבי - באמצעות שידור מיוחד שיועבר בכל המוסדות.

היום נודע, כי השידור כולו יועבר בשידור חי בתחנת הרדיו 'קול חי', כך שרבבות ההורים, לצד מאות אלפי המאזינים, מכל רחבי הארץ, יוכלו להאזין און-ליין לכינוס ההיסטורי.

הכינוס המיוחד ייערך בהתאם ליוזמתו והדרכתו של הרבי נשיא דורנו ל'רשת', לנצל את יום הבהיר יו"ד שבט לחיזוק הקשר בין כלל תלמידי חינוך חב"ד בארץ.

הכנס יאחד את כלל התלמידים – ילדי הגנים, תלמידי תלמודי התורה והחדרים ותלמידות בתי הספר, בראשותו והנחייתו של יו"ר מרכז חינוכי חסידותי וחבר הנהלת הרשת – הרב נפתלי הכהן רוט.

מחר (שני), יו"ד שבט, ייערך הכנס המיוחד, ובמהלכו יושמעו שנים עשר הפסוקים שהרבי בחר לילדי ישראל, אמירת פרקו של הרבי, ניגונים חסידיים ואמירת פרק כ' לכלל עם ישראל.

במהלך השידור, יוכלו התלמידים לראות את הפסוקים ותמונות הילדים שאומרים אותם, צילום פרקי התהילים וקטע וידאו של הרבי בהתוועדות.

בכנס הגדול צפויים להתאחד יחד כשלושים אלף תלמידים ותלמידות, בתפילה ובציפייה לגאולה השלמה.

הכנס ייערך כחלק מהפעילות המיוחדת שתערך ביו"ד שבט בכל מוסדות ה'רשת', לאחר הכנה מיוחדת ליום הקדוש שנערכה בשבועות האחרונים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.