מערכת COL | יום ט' שבט ה׳תשע״ז 05.02.2017

מסע התמימים: בדרך לרבי, ביקור סוחף במוסקבה

מסע התמימים הגדול: בדרכם לחצרות קודשנו, תלמידי ׳תומכי תמימים׳ באור יהודה - ישיבה קטנה וישיבה גדולה, עצרו לתחנת ביניים במוסקבה בירת רוסיה ● התמימים ביקרו בבית הכנסת החב״די במוסקבה, במוזיאון היהודי ובאתרים חסידיים נוספים. בהמשך, התוועד עמם רבה של רוסיה ושליח הרבי הרב בערל לאזאר  מסע התמימים
מסע התמימים: בדרך לרבי, ביקור סוחף במוסקבה
צילום: חיים טויטו

מסע התמימים הגדול: בדרכם לחצרות קודשנו, תלמידי ׳תומכי תמימים׳ באור יהודה - ישיבה קטנה וישיבה גדולה, עצרו לתחנת ביניים במוסקבה בירת רוסיה.

התמימים ביקרו בבית הכנסת החב״די במוסקבה, במוזיאון היהודי ובאתרים חסידיים נוספים. בהמשך, התוועד עמם רבה של רוסיה ושליח הרבי הרב בערל לאזאר.

הרב לאזאר ריתק את התמימים בסיפורים מאלפים, ועורר לנצל כל רגע פנוי אצל הרבי. בארוחת הערב המושקעת במרכז החב״די במוסקבה, נשאו דברים רבני ומשפיעי הישיבה.

מסע התמימים לחצרות קודשנו נערך לאחר חודשים רבים של שלב א' ב"מבצע תורה" בישיבה, שכלל השקעה מיוחדת וגדולה בלימוד נגלה וחסידות, מה שהחדיר אווירה לימודית ערה בין כותלי הישיבה לאורך כל שעות היום. המבצע שילב בתוכו מבחנים מיוחדים של הנהלת הישיבה.

מנתוני ביניים של "מבצע תורה", עולה הנתון המפעים הבא: הבחורים נבחנו על אלפי דפי גמרא, לצד אלפי שיחות נבחרות של הרבי. המבחנים נערכו בקבוצות-קבוצות במהלך החודשים האחרונים. לצד זה, נבחנו הבחורים גם על מאמרי 'באתי לגני' כהכנה לי' שבט.

השנה, לראשונה, התאפשר גם להורי המצטיינים להצטרף למסע. ואכן חלק נכבד נענה להצעה והצטרף.

לבחורים מצפה תוכנית עמוסה וגדושה בחצרות קודשנו ועל כך נדווח בהרחבה בימים הקרובים. צוות הישיבה עמל על תכנית מיוחדת לתמימים והוריהם שהצטרפו למסע, בכדי שכל רגע ורגע ינוצל במלואו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.