מערכת COL | יום ו' שבט ה׳תשע״ז 02.02.2017

הצלם מאיר אלפסי מתחנן: הצילו את משפחתי • מרגש

הצלם מאיר אלפסי שמוכר לכולנו כצלם באירועים החב"דיים במעגל השנה או כ'צלם הנודד', פונה מקירות ליבו לציבור אנ"ש, להירתם עבור הצלת משפחת חמיו הרה"ח יהושוע אריה דאשיף ע"ה, שהלך לעולמו לפני מספר שבועות לאחר מאבק ממושך של שנים במחלה הנוראה ● כעת, בעיצומו של יום ההתרמה, כשנותרו מספר שעות בלבד לסיום הקמפיין, פונה אלפסי ללבכם ומקש: הצילו את משפחתי, כל שקל חשוב! לטור המלא >>> לתרומה מקוונת
הצלם מאיר אלפסי מתחנן: הצילו את משפחתי • מרגש
מאיר אלפסי

שמי מאיר אלפסי. סביר להניח שאתם מכירים אותי כצלם החייכן מהאירועים החב"דיים, או "הצלם הנודד". למען האמת, הייתי מעדיף שתמשיכו להכיר אותי כך. הייתי מוכן להדפיס כעת שוב את התניא על אחד הפסגות בעולם, כפי שעשיתי לא מזמן בפסגת האוורסט במקום לשבת ולכתוב את המילים הבאות. אבל מה אעשה שהמציאות הקשה מחייבת אותי לעזוב הכל ולעשות את הדבר שאני הכי פחות אוהב לעשות - לכתוב. ולא סתם לכתוב, אלא לבקש. ואם לא די בכך - לבקש עבור משפחתי שלי...:((

בשנה האחרונה מתמודדת משפחתי עם טרגדיה קשה: חמי הרה"ח ר' יהושע אריה דאשיף ע"ה, מקהילת חב"ד ברחובות, הלך לעולמו לאחר מאבק ממושך במחלה הארורה והותיר את משפחתה של רעייתי שבורה וחסרת-כל.

במשך שש שנים התמודדנו עם מחלתו הקשה של השווער. למרות מסכת הייסורים שעבר, הוא התעקש להמשיך ולשמור על אופטימיות והחיוך שהיה לסמלו האישי המשיך ללוות אותו עד רגעיו האחרונים ממש.

בכל השנים הללו עשינו הכל כדי לא ליפול על צווארי איש ולהתמודד עם השבר הגדול וההוצאות הבלתי-אפשריות לבד. לקחנו על עצמנו הלוואות עצומות והכל על מנת להציל את חייו של ראש המשפחה והמפרנס העיקרי ולמען חמותי והילדים המתוקים.

עם פטירתו לאחר ייסורים קשים מנשוא נותרה השוויגער שלי עם שמונה ילדים, לבד, ללא יכולת לפרנס אותם. מטבע הדברים וכמי שמתגורר סמוך למשפחתה של חמותי, אני מלווה אותם יום יום, שעה שעה.

מיד לאחר הפטירה פנו אלינו אנשים טובים והציעו שנערוך התרמה, אבל מי שמכיר את חמותי ומשפחה יודע שהם יסכימו לקבור את עצמם ולא לבקש מאחרים. בחצי השנה שעברה ראינו שהמצב רק הולך ומחמיר ואם לא נעשה כעת משהו - זה יהיה כבר מדי מאוחר...

הלב שלי נקרע יום יום לנוכח המצב הקשה אליה נקלעה המשפחה המתוקה הזו. למי בכלל יש יכולת כעת לחשוב על עתידם של הילדים היתומים, על חתונתם. אנחנו מתמודדים כל יום מחדש עם ארוחת הבוקר וארוחת הערב. בלי הגזמה.

אני פונה אליכם לראשונה ובעז"ה בפעם האחרונה - אנא פתחו את הלב ואת הכיס ועזרו לי להציל משפחה גדולה מאנ"ש, את המשפחה שלי, ולעזור להם לעמוד על הרגליים ולהתחיל את החיים מחדש אחרי הטרגדיה הקשה שפקדה אותנו.

אני מודה באופן אישי לכל אחד מאתכם על התרומה ובזכות השמחה וההצלה שתגרמו לאלמנה והיתומים, הקב"ה בוודאי ישפיע עליכם שפע רב בגשמיות וברוחניות ואני מברך את כולנו שלעולם לא נגיע עוד למצבים כאלו.

אוהב אתכם ומעריך מכל הלב,
מאיר אלפסי.

לתרומה מקוונת
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.