מערכת COL | יום ד' שבט ה׳תשע״ז 31.01.2017

סיביר: אלבום יוקרתי למתכונים כשרים

בימים אלו יצא לאור אלבום יוקרתי "כשר שף" ובו עשרות מתכונים כשרים בשפה הרוסית. ייחודיותו של אלבום מתכונים זה, בכך שניתן לרכוש את כל המוצרים הנדרשים להכנסת מנות אלו בכל סופרמרקט רגיל ברוסיה או בכל מקום בעולם ולא מוכרחים לחפש אותם דווקא בחנויות כשרות הנמצאות בדרך כלל בקהילות יהודיות גדולות  אלבום יוקרתי למתכונים כשרים
סיביר: אלבום יוקרתי למתכונים כשרים
השלוחים באירקוטסק יצאו במבצע חסר תקדים לעידוד תושבי עירם לצרוך מוצרי מזון טעימים וכשרים

בימים אלו יצא לאור אלבום יוקרתי "כשר שף" ובו עשרות מתכונים כשרים בשפה הרוסית. ייחודיותו של אלבום מתכונים זה, בכך שניתן לרכוש את כל המוצרים הנדרשים להכנסת מנות אלו בכל סופרמרקט רגיל ברוסיה או בכל מקום בעולם ולא מוכרחים לחפש אותם דווקא בחנויות כשרות הנמצאות בדרך כלל בקהילות יהודיות גדולות.

באלבום מתכונים זה, ישנם הסברים על כל המצוות הקשורות להכנת מזון בטהרה ובכשרות מלאה וברמה הגבוהה ביותר והינו כתוב בשפה ברורה ונעימה לכל עין בתוספת תמונות מרהיבות.

האלבום המיוחד הופק על ידי השליחה הרבנית דורית ווגנר שתחי' יחד עם בעלה השליח הרב אהרון הכהן ווגנר שי' העוסקים בקירוב חמשת אלפי יהודי העיר אירקוטסק לחיי תורה ומצוות בהצלחה רבה כבר חמש עשרה שנים ועל כך יעידו עשרות משפחות של יהודים השומרים חיי תורה ומצוות.
אירקוטסק נמצאת במרחק של חמשת אלפים קילומטר מעיר הבירה מוסקבה, על גבול רוסיה מונגוליה והקהילה שבה מהווה מגדלור אף עבור היהודים החיים במונגוליה הנמצאים במרחק של שעת טיסה בלבד.

הרעיון להוצאת האלבום מציינת הרבנית ווגנר בהקדמתה לאלבום המתכונים "עלה פעמים רבות על שולחן השבת שלנו עת התארחו אצלינו אורחים שחשבו שאוכל כשר לא תמיד טעים... לאחר ביקורם אצלינו בבית חב"ד, רבים החלו להתעניין במטבח הכשר ובאפשרויות המגוונות שבו"
"לפני כשנתיים חמותי היקרה אירינה ווגנר ע"ה נפטרה, אך היא השאירה לנו את הערך הנפלא של קבלת אורחים" היא מאוד אהבה להכניס אורחים לביתה בכל מקום בו היא גרה ובכל זמן, עד כדי כך אהבה לארח שהדבר ניכר היה בטעם ובאיכות המנות שהכינה עבורם"

"חמותי ע"ה הייתה קולינרית מבריקה, מנות רבות שאני מכינה כיום, למדתי ממנה להכין וממתכוניה. את השקת האלבום "כשר שף" אני מקדישה לה וליעלוי נשמתה.

המהדורה הראשונה שהתקבלה בהתלהבות רבה, יצאה לאור לרגל חגיגת בר המצווה של בנם של השלוחים לעיר, הת' מנחם מענדל שי' הכהן ווגנר. חגיגת בר המצווה התקיימה בהשתתפות רבנים ושלוחים בבית הכנסת הגדול שבעירם. בה השתתפו גם מאות מיהודי העיר- להם זו הייתה ההזדמנות הראשונה בחייהם בה הם נוטלים חלק בחגיגת בר-מצווה חסידית אמיתית. במהלך הערב הם מצאו את ההזדמנות להביע את הערכתם לשלוחים ולבני משפחת ווגנר.

את אחד מהעותקים בהוצאה הראשונה קיבל מחתן בר המצווה ראש עיריית אירקוטסק שהביע את התפעלותו מעבודת השלוחים ויופיו והדרו של העותק המרשים
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.