מערכת COL | יום ב' שבט ה׳תשע״ז 29.01.2017

וידאו מיוחד: כך לומדים רבבות ילדים על 12 הפסוקים

במלאות ארבעים שנה ל'שנים עשר הפסוקים' שבחר הרבי ולרגל יו"ד שבט, הוחלט ב'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש' לצאת בפעילות חינוכית מיוחדת: החדרת והטמעת ביאורי הפסוקים, לצד כלים למימושם בחיי היום יום ● זה קורה באמצעות סרטי אנימציה מרהיבים, פלקטים מושקעים, ג'ינגל תוסס, קטלוג אישי ותערוכה ייחודית ●  סיקור מלא, חלק מהפקות הפסוקים וקטע וידאו מיוחד - המנון הפסוקים שמלווה את הסרטונים  לסיפור המלא
וידאו מיוחד: כך לומדים רבבות ילדים על 12 הפסוקים
כחלק מהיערכות הגדולה ב'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש' לרגל יו"ד שבט, הושק מיזם מיוחד במוסדות החינוך, במסגרתו רבבות תלמידי ותלמידות מוסדות חב"ד בישראל לומדים על שנים עשרה הפסוקים שבחר הרבי בדרך חווייתית ומקורית.

השנה, ימלאו ארבעים שנה לבקשת הרבי שהילדים יאמרו את שנים עשר הפסוקים, הפועלים גם לזירוז ביאת המשיח והגאולה האמיתית והשלמה. בעקבות כך ולרגל יו"ד שבט השנה, הוחלט ב'רשת' לחבר את ילדי מוסדות חב"ד לפסוקים. "הילדים אומרים את הפסוקים כבר מגיל קטן, אבל עד היום לא הבינו חלק מהמילים", אומרים ב'רשת', "בתוכנית החדשה, הילדים מקבלים הסבר מפורט על המשמעות של כל פסוק ופסוק, וגם כלים למימוש הפסוקים בחיי היום יום שלהם".

על בסיס שיחותיו הקדושות של הרבי, שביאר כל פסוק ופסוק ואף התבטא שגם ילד קטן יוכל להבין את ההסברים, נעשתה עבודה מקיפה שבסופה הושקו מגוון פעילויות להטמעת מסרי שנים עשר הפסוקים: הושקו פלקטים מרהיבי ועליהם הפסוקים ולצדם ביאור תמציתי, ג'ינגל מוזיקלי תוסס, סרטי אנימציה ייחודיים המבארים כל פסוק לחיי היום יום של התלמידים והתלמידות, וקטלוג אישי. זאת, לצד תערוכה מיוחדת "הפסוקים שלי" בכל מוסד חינוכי, במסגרתו כל תלמיד ותלמידה קיבלו פסוק אחר, במטרה לבארו ולצרף החלטה טובה הקשורה למסר. במסגרת תערוכה זו, בכל יום לפני יו"ד שבט עוסקים במוסדות בפסוק אחר.

כך, למשל, ביום של פסוק "בכל דור ודור", עורכים ערב לסבים ולסבתות. הפעילות תגיע לשיא בשבת שלפני יו"ד שבט, אז יערכו התלמידים והתלמידות מסיבות שבת מיוחדות במקום מגוריהם, באמצעות ערכת שנים עשר הפסוקים, ובכך יחדירו את הפסוקים לרבבות ילדים בכל רחבי הארץ. "זו בשורה גדולה שבעזרת השם תעמיק בילדים את המסרים של הפסוקים בהנהגה החסידית", מסכמים ב'רשת'.

ובינתיים, היערכות גדולה לקראת 'יום הרשת' ביו"ד שבט: בעיצומו של יום סגולי זה, ייערך גם קמפיין התרמה גדול למוסדות ה'רשת', על פי הוראתו של הרבי לחזק את המוסדות הקרויים על שמו של בעל ההילולא.

צפו:
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.