מערכת COL | יום כ"ח טבת ה׳תשע״ז 26.01.2017

נחתם קעמפ החורף של צעירי השלוחות באירופה

קעמפ החורף של ילדי השלוחות באירופה, הפך כבר למסורת. בנות שלוחות, מכל רחבי אירופה והסביבה מתקבצים לזמן קעמפ חסידי ומיוחד ● הקעמפ מנוהל בידי הרב אלכנסדר נמדר ואשתו לאה, מבית חב"ד שוודיה ובשיתוף עם הפרויקט "השליח שלי", של המרכז לענייני חינוך  לכתבה
נחתם קעמפ החורף של צעירי השלוחות באירופה
נחתם קעמפ החורף לצעירי השלוחות שהתקיים בשוודיה. מכל מדינות אירופה הגיעו לקעמפ, אבל לא רק, גם מרוסיה, ישראל ודרום אמריקה. בקעמפ החורף של צעירי השלוחות, השתתפו  38 בנות.

אגב, בקיץ התקיים קעמפ נפרד גם לבנים, סה"כ  82 בנים ובנות.

קעמפ החורף העניק לילדות השלוחות טיולים מרתקים, ספורט חורפי, שחייה, ופעילות, לצד כל אלה, התקיימו התוועדויות מעוררות השראה ושיעורים מאלפים, אלה הפכו עם השנים לסימן ההיכר של קעמפ צעירי השלוחות שוודיה.

"האווירה בצעירי השלוחות מחשמלת" מספרת אחת המדריכות שזו לה הפעם השנייה. "לראות את השלוחות הצעירות לומדות וגדלות ביחד, נהנות מכל רגע של הקעמפ, זה תמיד מעורר בי השראה. עשרת הימים של הקעמפ היו מלאים בהתוועדויות, לימוד וכיף ללא הפסקה. תמיד קשה לעזוב!"

"הבנות חוזרות הביתה מלאות בחיות, פשוט חיות עם הרבי. אני חושב שמה שהקעמפ עושה עבור הבנות זו ממש התקשרות אמתית," אומר שליח מאנגליה, שבנותיו משתתפות בקעמפ.

גן ישראל צעירי השלוחים באירופה הוא, פרויקט שמנהל הרב אלכסנדר ולאה נמדר מבית חב"ד שוודיה, בשותפות עם פרויקט "השליח שלי" של המרכז לענייני שליחות.

הנהלת הקעמפ מודה לצוות המדהים של הקעמפ ולרב משה קוטלרסקי, הרב מנדל קוטלרסקי, הרב מנדי קוטלארסקי והרב מנדי שנוביץ מהמרכז לענייני שליחות ופרויקט "השליח שלי" על התמיכה והדאגה שלהם לילדי השלוחים מרחבי הקהילות באירופה.

"החלק החשוב ביותר בקעמפ הוא לאחד את כל הבנות הללו שלא נפגשו קודם" אומר הרב אלכסנדר נמדר, מנהל הקעמפ, "הם הופכים למשפחה לעד, יוצרים חברויות חדשות ומחזקים את ההתקשרות שלהם והמחויבות שלהם לשליחות להבאת משיח עכשיו!"

הנהלת הקעמפ מבשרת כבר עכשיו על פתיחת ההרשמה למחנות הקיץ שיחל בשבוע הבא. לפרטים והרשמה:[email protected] או בוואטסאפ ל+46707711770 או באתר www.tzeireihashluchim.com
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.