מערכת COL | יום כ"ח טבת ה׳תשע״ז 26.01.2017

איזו החלטה טובה החליט הרב הבלין ביום הולדתו?

תושבי קהילת חב"ד ליובאוויטש ברמת שלמה, חגגו התוועדות בהתוועדות חסידים רבתי, את יום הולדתו ה-66 לאויוש"ט, של רב ומייסד הקהילה הגה"ח הרב יוסף יצחק הבלין ● בעיצומה של ההתוועדות נשא דברים בעל יום ההולדת הרב יי"צ הבלין, יו"ר מכון להפצת החסידות "היכל מנחם", ובהתאם להוראת הרבי להוסיף וללכת מחיל אל חיל בכל ענייני העבודה – הוא מקבל על עצמו החלטה טובה ומיוחדת  החלטה טובה
איזו החלטה טובה החליט הרב הבלין ביום הולדתו?


תושבי קהילת חב"ד ליובאוויטש ברמת שלמה, חגגו התוועדות בהתוועדות חסידים רבתי, את יום הולדתו השישים ושש לאורך ימים ושנים טובות, של רב ומייסד הקהילה הגה"ח הרב יוסף יצחק הבלין.

ההתוועדות הרבתית נערכה ב"חב"דניצע", ה"חדר שני" המפואר של בית רבינו 770 שבירושלים, אשר נבנה לעילוי נשמת הוריו של הרב הבלין, ושנחנך לפני חודשים אחדים.

בהתוועדות השתתפו כל תושבי קהילת חב"ד ברמת שלמה, בראשות משפיע הקהילה הגה"ח הרב יוסף יצחק אופן, גבאי הקהילה ונכבדיה, אחיו של הרב יי"צ הבלין, רבה של קריית גת וחבר בי"ד רבני חב"ד הרב משה הבלין, חבר מועצת העיר ירושלים ותושב השכונה הרב יעקב הלפרין, וכן קהל רב של משתתפים מתושבי השכונה שאינם מקהל חסידי חב"ד, אשר פוקדים בקביעות את ההיכל המפואר של "בית רבינו 770" בירושלים, ומתקרבים לחסידות באמצעות הבית הגדול המפיץ אורה לכל ירושלים.

אורח מיוחד שכיבד את ההתוועדות בהשתתפותו הוא הגאון הרב שמחה רבינוביץ, רבה של השכונה מטעם בד"ץ העדה החרדית ומחבר סדרת הספרים ההלכתית הנודעת "פתחי תשובה", אשר ישב שעה ארוכה בהתוועדות ואיחל לבעל יום ההולדת שיאריך ימים על ממלכתו בהנהגת הקהילה ובהפצת תורת החסידות.

בעיצומה של ההתוועדות נשא דברים בעל יום ההולדת הרב הבלין, יו"ר מכון להפצת החסידות "היכל מנחם", אשר ערך והוציא לאור עד היום עשרות ספרים מתורת הרבי, ואמר שבהתאם למנהג יום ההולדת לקבל החלטות טובות, ובהתאם להוראת הרבי להוסיף וללכת מחיל אל חיל בכל ענייני העבודה – הוא מקבל על עצמו החלטה טובה להוציא לאור בשנה הקרובה עשרים ספרים חדשים מתורת הרבי, ולהפיצם בהפצה נרחבת בכל שכבות הציבור.

משתתפי ההתוועדות איחלו לרב הבלין שיאריך ימים על ממלכתו בהנהגת הקהילה ובכל מפעליו הכבירים להפצת מעיינות החסידות, ואשר בית רבינו 770 ימשיך להיות מוקד של הפצת תורה וחסידות בירושלים עיה"ק, הולך ומוסיף ואור.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.