מערכת COL | יום כ"ז טבת ה׳תשע״ז 25.01.2017

וויטער זעה'ן! חיילי הפנסאים חזרו לארה"ק מחצרות קודשנו. גלריה

מחזה כזה כבר לא נראה זמן-רב בשדה התעופה, כשהמוני הנוסעים והאורחים שנמצאים באולם, ממקדים את מבטם למחזה הנפלא של החיילים שבאו זה עתה מהרבי ● רבים השואלים לפשר ההתרגשות, מקבלים מיד הסבר קולח על הרבי ו'הנסיעה לרבי', על 'חיילי צבאות ה'' ועל מלחמתם להביא את המשיח בקרוב ממש ● הצלם חיים טויטו מגיש גלריה מרגשת  הפנסאים חוזרים
וויטער זעה'ן! חיילי הפנסאים חזרו לארה
צילום: חיים טויטו



המסע של עשרת נציגי חיילי צבאות ה' מארה"ק תיכף בא אל סיומו. המסע ההיסטורי שהי' מלא וגדוש בחווי' חסידית, ובהנאה מרובה, כשגולת הכותרת היא הכניסה לרבי, לאוהל הק', והתפילה ב770, ובבית של הרבי, עומד זה עתה להסתיים, גלגלי המטוס נשקו זה מכבר לקרקע של ארץ הקודש, והחיילים שמים עתה את פעמיהם לאסוף את כבודתם.

הורי החיילים כבר ממתינים נרגשים באולם בית הנתיבות, בציפי' דרוכה לראות את ילדיהם שחוזרים זה עתה מחצרות קודשנו. ההתרגשות עזה, ניתן לחתוך אותה בסכין.

כעבור שעה קלה יוצאים החיילים לאולם קבלת הפנים. האחים והאחיות, האבות והאימהות מקבלים את פני ילדיהם החביבים בקול תשואות, והחיילים המרוגשים פולטים מיד חוויות מהנסיעה המיוחדת. אלבומי התמונות והיומנים נשלפים, והחיילים תחילים לפרט את חוויותיהם ואת התרגשותם.

מחזה כזה כבר לא נראה שנים בשדה התעופה, המוני הנוסעים והאורחים שנמצאים באולם, ממקדים את מבטם למחזה הנפלא של החיילים שבאו זה עתה מהרבי. רבים השואלים לפשר ההתרגשות, מקבלים מיד הסבר קולח על הרבי ו'הנסיעה לרבי', על 'חיילי צבאות ה'' ועל מלחמתם להביא את המשיח בקרוב ממש.

ההורים הנרגשים, הודו מקרב לב לארגון הפנסאים על ארגון המסע בכל פרט ופרט, ולדיווח המלא שהם קיבלו בכל שעה ושעה. נציג ההורים הפתיע ונתן לרב שלמה ליב אזימוב, לרב בנימין וילהלם ולרב שמערל'ה קוביטשעק שהקדישו את כל השבוע האחרון וליוו את החיילים לכל אורך המסע, בדאגה אין סופית, ובארגון מפעים - גביעי כסף מהודרים עם הקדשה, על ההשקעה, הארגון וההשגחה.

החיילים עוזבים את שדה התעופה, מלווים במשפחותיהם, בדרך לחבריהם, כשבנפשם וליבם הם מלאים בחוויות, ומחוזקים יותר מאי פעם לרבי – נשיא הדור, הרמטכ"ל!

טאייערע ברודער, מיר וועלן זיך וויטער זעה'ן! – דער אויבערשטער וועט געבן געזונט און לעבן, וועלן מיר פאר'ן צום רבי'ן – מיר וועלן זיך ווייטער זעה'ן!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.