מערכת COL | יום כ"ה טבת ה׳תשע״ז 23.01.2017

'רב יומי' - השנה החמישית: מצטרפים ללימוד ● להורדה

ביום כ"ד בטבת, יום הילולת רבנו הזקן החלה השנה החמישית של 'רב יומי' ואלפי לומדי ה'רב יומי' החלו בלימוד הלכות הגעלת כלים מהלכות פסח ● כזכור, נוסד 'רב יומי' לרגל שנת המאתיים להסתלקות רבנו הזקן עפ"י קריאתם ועידודם גדולי תורה מכל החוגים – כולל כל רבני חב"ד באה"ק ● 'רב יומי' הנה תכנית שיעורים קצרים השווים לכל נפש, במסגרתו, בהשקעה מועטה של 5-10 דק' ביום מקיפים את כל ההלכות הצריכות משולחנו של רבנו במשך שש שנים להצטרפות – כנסו להורדה
'רב יומי' - השנה החמישית: מצטרפים ללימוד ● להורדה


ביום כ"ד בטבת, יום הילולת רבנו הזקן החלה השנה החמישית של 'רב יומי' ואלפי לומדי ה'רב יומי' החלו בלימוד הלכות הגעלת כלים מהלכות פסח.

כזכור, נוסד 'רב יומי' לרגל שנת המאתיים להסתלקות רבנו הזקן עפ"י קריאתם ועידודם גדולי תורה מכל החוגים – כולל כל רבני חב"ד באה"ק.

'רב יומי' הנה תכנית שיעורים קצרים השווים לכל נפש, במסגרתו, בהשקעה מועטה של 5-10 דק' ביום מקיפים את כל ההלכות הצריכות משולחנו של רבנו במשך שש שנים.

כמידי שנה בימים אלו ימים הסמוכים ליום ההילולא של רבנו הזקן - בו עורר הרבי כידוע להוסיף ולהתחזק בלימוד שולחנו של רבנו - מופץ 'לוח רב יומי' לשנה הקרובה.

'רב יומי' זוכה להצלחה אלוקית, מספרם של לומדי 'רב יומי' בעולם גודל בהתמדה ומקיף את כל הסקטורים ושכבות הגיל, אנשי עמל העובדים לפרנסתם, לצד רבנים רמי"ם, ראשי ישיבות ותלמידי חכמים מופלגים הרואים גם הם, תועלת במסגרת ב'רב יומי', אברכים ובע"ב לצד תמימים ואפי' ילדים .

רמי"ם ומשפיעים רבים מעודדים את תלמידיהם להצטרף ללימוד 'רב יומי', כך בהשקעה מועטה של דקות ספורות מידי יום ירכשו ידיעה בכל חלקי השולחן ערוך כולל הלכות שבמסגרת הישיבתית לא מגיעים אליהם כלל! זאת במסגרת שנות הלימוד הישיבה קטנה והישיבה גדולה.

את שיעורי 'רב יומי' ניתן לשלב בכל מקום ובכל זמן, בקהילות רבות אימצו את ה'רב יומי' בחום כשיעור קצר ברבים בצמוד לאחד התפילות או בצמוד לשיעורים קיימים.
שיעורי 'רב יומי' מופיעים מידי שבוע גם בדבר מלכות, את לוח השיעורים 'רב יומי' לשנה החמישית ניתן להשיג גם בדוא"ל [email protected]
לשיעורי 'רב יומי' הנמסרים ע"י הרב מנחם והבה שיחי' ניתן להאזין דבר יום ביומו בקו הטלפון 077-2522770

לקבלת השיעור היומי ניתן לפנות בדוא"ל:[email protected]

*

להורדה לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.