מערכת COL | יום כ"ד טבת ה׳תשע״ז 22.01.2017

מייעוץ לדונלד טראמפ לייעוץ בכינוס השלוחים

מושב מליאה מיוחד שיתקיים ביומו השני של כינוס השלוחים הארצי של צעירי אגודת חב"ד ידון בהיבטים שונים הנוגעים לעולם התקשורת ולעבודתם של השלוחים בארה"ק ● בפאנל מיוחד שירכיבו עיתונאים ואנשי מקצוע לצידו של הרב מוני אנדר מאגף דוברות חב"ד, הם ידונו בפלטפורמות החדשות והדיגיטליות הקיימות כיום ● אחד ממשתתפי הפאנל יהיה מר רוני ארזי, מנכ"ל חברת הניו-מדיה 'משרוקית' ודובר מועצת יש"ע לשעבר, שניהל את קמפיין הבחירות הדיגיטלי בישראל של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ   כינוס השלוחים
מייעוץ לדונלד טראמפ לייעוץ בכינוס השלוחים
מושב מליאה מיוחד שיתקיים ביומו השני של כינוס השלוחים הארצי של צעירי אגודת חב"ד ידון בהיבטים שונים הנוגעים לעולם התקשורת ולעבודתם של השלוחים בארה"ק.

בפאנל מיוחד שירכיבו עיתונאים ואנשי מקצוע לצידו של הרב מוני אנדר מאגף דוברות חב"ד, הם ידונו בפלטפורמות החדשות והדיגיטליות הקיימות כיום, בשאלת מיתוגו הנכון של השליח עבור תושבי יישובו, ובדרכי העבודה מול כלי תקשורת מרכזיים ומקומיים.

אחד ממשתתפי הפאנל יהיה מר רוני ארזי, מנכ"ל חברת הניו-מדיה 'משרוקית' ודובר מועצת יש"ע לשעבר. ארזי נחשב לאחד המומחים המובילים בתחום הניו־מדיה והדיגיטל בישראל, ונודע בניהול הקמפיינים הדיגיטליים שקיים בעבר ובמשנתו הסדורה להתמודדות עם כלים כמו פייסבוק ואינטרנט.

רק לאחרונה סיים ארזי את ניהול קמפיין הבחירות הדיגיטלי בישראל של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. במהלך הקמפיין הוביל ארזי את פעילות הדיגיטל והניו־מדיה של קמפיין טראמפ בארץ, ושימש יועץ בכיר לקמפיין – תפקיד עליו זכה לשבחים רבים מצד בני משפחת טראמפ ומצד סגן הנשיא הנבחר, מייק פנס.

לדברי ארזי, "אנסה לסייע לפעילותם של שליחי חב"ד באמצעות הסבר מקיף על היכולות הגלומות כיום לפתחם בעידן הניו-מדיה. לא פחות חשובה היא האסטרטגיה כיצד להתמודד עם אמירות שליליות על תפקודם של השליחים, שעלולות לצבור תאוצה ויראלית בהיעדר מענה הולם. וכמובן, נגבש ביחד דפוסי פעולה להתנהלות ברשת הדיגיטלית".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.