מערכת COL | יום כ' טבת ה׳תשע״ז 18.01.2017

מ'פארט צום רבי'ן - חיילי ה'פנסאים' נוסעים לרבי

מחזה חג היסטורי נצפה בשעות הבוקר המוקדמת מאוד בנמל התעופה ע"ש בן גוריון בלוד ● עשרה מחיילי צבאות ה' – שזכו בגורל בתכנית ה'פנסאים', נציגיהם של כל חיילי צבאות ה' – הגיעו בהתרגשות רבה לאולם ההמראות כשהם מלווים במשפחותיהם, יו"ר ועד כפר חב"ד ר' שמעון רבינוביץ והנהלת ה'פנסאים' ונציגי 'התלמידים השלוחים' בארה"ק ● מ'פארט צום רבי'ן
מ'פארט צום רבי'ן - חיילי ה'פנסאים' נוסעים לרבי
צילום: שמולי הרשקופ

מחזה חג היסטורי נצפה בשעות הבוקר המוקדמת מאוד בנמל התעופה ע"ש בן גוריון בלוד.

עשרה מחיילי צבאות ה' – שזכו בגורל בתכנית ה'פנסאים', נציגיהם של כל חיילי צבאות ה' – הגיעו בהתרגשות רבה לאולם ההמראות כשהם מלווים במשפחותיהם, יו"ר ועד כפר חב"ד ר' שמעון רבינוביץ והנהלת ה'פנסאים' ונציגי 'התלמידים השלוחים' בארה"ק.

יום חג הוא לחיילים - שהשקיעו והצטיינו במבצע של תוכנית הלימודים ה'פנסאים', וזכו בגורל להיות נציגיהם של כל חיילי צבאות ה' בארץ הקודש – אחרי שהתכוננו במשך זמן ארוך לנסיעה זו והתוועדו עם חבריהם – הגיעה שעת האמת והחיילים עולים על המטוס שיביא אותם אל הרבי.

יום חג הוא בשדה התעופה, כל השדה מקבל צורה חגיגית!

- כשהגיעו החיילים לשדה, התקבלו הם בחגיגיות והופתעו לקמל מארגון ה'פנסאים' כאשר כל חייל קיבל מזוודה איכותית, עמוסה וגדושה, כפי שרק ארגון הפנסאים יודעים..

בשדה התקבלו החיילים הנוסעים לרבי בשמחה וריקודים, כאשר שמחים הם על הזכות שנפלה בחלקם להשתתף בנסיעה היסטורית זו, לבקר בחצרות קדשנו ולהשתטח על הציון הק' של הרבי.

את החיילים מלווים מארץ הקודש הרב שלמה ליב אזימוב, ממנהלי הארגון. הרב בנימין וילהלם, ממשפיעי הארגון, והרב שמערל'ה קוביטשעק ממזכירות הארגון. בשהותם בחצרות קדשנו יצטרפו אליהם מדריכים מובחרים ומסורים הלומדים בישיבת תו"ת המרכזית ב770.

חיילי צבאות ה' – פארט געזונטערהייט!

צילום: שמולי הרשקופ
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.