מערכת COL | יום י"ט טבת ה׳תשע״ז 17.01.2017

שר החקלאות ח"כ אורי אריאל ביקר בבית חב"ד שדרות

שר החקלאות והאחראי על גרעיני משימה מטעם הממשלה השר אורי אריאל הגיע לביקור בעיר שדרות כחלק מסיוריו המקצועיים וכחלק מהדרישה לראות בהתקדמות והתפתחות היוזמות הברוכות של העיר ●  את ביקורו בעיר החל השר בבית חב"ד המשמש פינה חמה למאות תושבי העיר מידי יום  שר החקלאות
שר החקלאות ח
שר החקלאות והאחראי על גרעיני משימה מטעם הממשלה השר אורי אריאל הגיע לביקור בעיר שדרות כחלק מסיוריו המקצועיים וכחלק מהדרישה לראות בהתקדמות והתפתחות היוזמות הברוכות של העיר.

את ביקורו בעיר החל השר בבית חב"ד המשמש פינה חמה למאות תושבי העיר מידי יום.

הרב משה זאב פיזם מנהל בית חב"ד הציג בפני השר את פעילות חב"ד בעיר שדרות ובסביבה בעיקר בשלושה תחומים של פעילות מעונות חב"ד הפועלים יחד עם כולל חב"ד שהחלו לפעול לאחרונה במבנה ממוגן וחדש כראוי לעבודה עם תינוקות ופעוטות.

יש לציין שפעילות המעון היא פעולה נוספת שנעשית להרחבת הפעילות החינוכית שנעשית בשנים האחרונות בהפעלת גני חב"ד. בנוסף הוצגו בפני השר פעילות נוספת שנעשית בשני מוקדים האחת במכללת ספיר הסמוכה לעיר שדרות (בניהולו של השליח למכללה תחת פרויקט חב"ד בקמפוס הרב יאיר רוזנטל) והשנייה פעילות הפרוסה בקיבוצים שמסביב לעיר שדרות (בפעילותו של השליח הרב חננאל פיזם).

את השר ליוו הצוות המקצועי של מפלגת האיחוד הלאומי בראשם מנכ"ל המפלגה מר אופיר סופר וצוות היועצים והעוזרים בנוסף אליהם התלווה העסקן ר' יעקב מיוחס שארגן את הביקור במקום.

לאחר סקירה של פעילות בית חב"ד התיישבו צוות המקום והשר וצוותו לפגישה שבה הועלו על ידי הרב פיזם מספר נושאים הדורשים סיוע ועזרה השר החל לסייע כבר בעת הפגישה והבטיח להמשיך ולסייע ולעקוב אחר הדברים.

בסיום הפגישה בירך אורי אריאל את הרב פיזם והנוכחים בברכת הכהנים כמסורתו בפגישות לסיים בדברי ברכה מתוך אמונה בהבטחתו של הקב"ה ואני אברכם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.