מערכת COL | יום י"ט טבת ה׳תשע״ז 17.01.2017

אלפי בני הישיבות מתכוננים למבחני שערי הוראה

קרוב ל-3000 בני ישיבות המשתתפים במסלולי ההלכה ב"שערי הוראה" שחזרו בימים אלו על תלמודם מתכוננים במרץ רב לקראת המבחן הגדול והמסכם המתקיים בהיכלי הישיבות בימים אלו. צוות מיוחד שוקד על הפקתו המושלמת של היום הגדול, ליל שישי כ"ח טבת (סמוך ונראה ליומא דהילולא קדישא של מרן בעל התניא זי"ע) בו ייערך אי"ה המעמד הגדול והמפואר לכבודה של תורה ולומדיה, בראשות מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א  אלפי בני הישיבות
אלפי בני הישיבות מתכוננים למבחני שערי הוראה
לכ-3000 בני הישיבות והאברכים לומדי "שערי הוראה" אין בימים אלו הרבה דקות פנויות. הם עסוקים בללמוד ולחזור על הסימנים בשו"ע הרב ובמשנ"ב לפי המסלול אותו בחרו השנה ראשי הישיבות שליט"א ואחראי סדרי ההלכה בישיבותהקדושות.

בשערי הוראה רשמו השנה חידוש מיוחד עם עריכת מבחן נוסף שיתקיים בסוף הזמן - בשו"ע הרב הלכו' פסח (כפי שפורסם בהיכלי הישיבות), פרסים מיוחדים יחולקו למצטיינים.

מהוועדה המכינה נמסר כי המעמד הגדול והמסיבה השנתית תתקיים אי"ה בליל שישי פר' וארא - כ"ח טבת, סמוך ונראה ליומא דהילולא של התניא קדישא שעל דברי תורתו נתייגעו ונבחנו אלפי הבחורים, לכבודה של תורה - בראשות גדולי התורה והחסידות שליט"א, שכבר הבטיחו לפאר את המעמד בהשתתפותם, וגם ישאו דברותיהם לכבוד לומדי התורה.

סדרנים מיוחדים ישמרו על הסדר במקום, ויפקחו על שערי האולמות כדי לקבל בכבוד את פני המשתתפים זאת לאחר שאחרי בירורים נרחבים נבחר האולם הענק אולמי "נווה ירושלים" לארח את המעמד הגדול, כאשר אולמות אחרים, גדולים יותר, נפסלו בהחלטת חברי הנהלת "שערי הוראה" וזאת כדי לא לטלטל את בני התורה ותלמידי הישיבות למחוזות שאינם הולמיםבני תורה וחסידות. אילוץ זה חייב את ההנהלה להציב סדרנים מיוחדים שיאפשרו להיכנס לאולם רק את המוזמנים הנכבדים כדי למנוע דוחק מיותר, וזאת באמצעות כרטיסי כניסה אישיים.

בוועדה המכינה של "שערי הוראה" שוקדים במלוא העוצמה ומקדישים כוחות רבים להביא להצלחתו המלאה של המעמד השנתי המפואר לכבודם של אלפי לומדי ההלכה, ומקווים שהמעמד ישמש כמנוף לחיזוק שיעודד וידרבן את אלפי הלומדים להוסיף בלימוד ההלכה לדעת את דבר המעשה אשר יעשון, דבר ה' זו הלכה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.