מערכת COL | יום י"ח טבת ה׳תשע״ז 16.01.2017

"יום הרשת": כך נערכים מוסדות חב"ד ליו"ד שבט

תכונה רבה במוסדות 'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש' ברחבי הארץ – בתי ספר, תלמודי תורה וגני הילדים, לקראת יו"ד שבט, יום הסתלקותו של כ"ק אדמו"ר הריי"צ נ"ע ויום קבלת הנשיאות של הרבי ● במוסדות רשת חינוך חב"ד, שנקראים על שמו של בעל ההילולא, נערכים לשורת פעולות מיוחדות עם התלמידים והוריהם, תחת הסלוגן "יום הרשת" ● לצד הפעילות הייחודית, ייערך בעיצומו של יום סגולי זה קמפיין התרמה גדול למוסדות ה'רשת', על פי הוראת הרבי לחזק את המוסדות הקרויים על שמו של בעל ההילולא יום הרשת
תכונה רבה במוסדות 'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש' – בתי ספר, תלמודי תורה וגני הילדים, לקראת יו"ד שבט, יום הסתלקותו של כ"ק אדמו"ר הריי"צ נ"ע ויום קבלת הנשיאות של הרבי. במוסדות רשת חינוך חב"ד, שנקראת על שמו של בעל ההילולא, נערכים לשורת פעולות מיוחדות עם התלמידים והוריהם, בשיתוף עם שלוחי הרבי בשדה החינוך - צוות המחנכים והמנהלים, תחת הסלוגן "יום הרשת".

כחלק מהפעילות הגדולה, ייערכו התוועדויות וכינוסים מיוחדים בכל מוסד ומוסד.

בכתבה זו, אנו חושפים לראשונה את הלוגו של "יום הרשת", במסגרתו יעמיקו רבבות התלמידים והתלמידות במהותו של יו"ד שבט. הפרטים המלאים ייחשפו במלואם בהמשך.

יצוין, כי בעיצומו של יום סגולי זה, יו"ד שבט, ייערך גם קמפיין התרמה גדול למוסדות ה'רשת', על פי הוראתו של הרבי לחזק ביום זה את המוסדות הקרויים על שמו של בעל ההילולא.

שימו לב לדברים המדהימים שכותב הרבי באגרת קודש בנוגע לזכות של כל אחד ואחת מאנ"ש להשתתף בהחזקת מוסדות ה'רשת':

"ישנם כמה וכמה מוסדות ששמם 'אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש' על שמו של כ"ק מו"ח אדמו"ר, שמתנהלים ברוחו וכפי רצונו.. ובהצלחה מופלגה למעלה מדרך הטבע, כיון שבמוסדות אלו נמצאים כוחותיו של כ"ק מו"ח אדמו"ר.

"אמנם, כיון שמוסדות אלו שנושאים את שמו של הרבי, ומתנהלים ברוחו וכפי רצונו, הם קדושים ביותר – חלים עליהם דברי הרמב"ם: 'כל המקודש מחבירו חרב יותר מחבירו'... כך שקיים מחסור גדול בכסף הדרוש להמשך ניהול המוסדות, ועאכו"כ – להרחבתם.

"המוסדות מתנהלים אמנם בהצלחה מופלגה למעלה מדרך הטבע, אבל, ההצלחה לא הגיעה עד כדי כך ('עס איז ניט דערגאַנגען אַזוי ווייט') שיוכלו לנהל את המוסדות ללא כסף!..
"יתכן שהסיבה לכך שלא ניתן לנהל את המוסדות ללא שום כסף היא כדי לזַכות את כאו"א שיוכל להשתתף בהחזקת המוסדות של כ"ק מו"ח אדמו"ר".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.