מערכת COL | יום ט"ו טבת ה׳תשע״ז 13.01.2017

השלוחים בצרפת ביוזמה מקורית נגד 'ועידת פאריז'

שבוע ימים לפני כניסתו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לתפקידו, מנסים שונאי ישראל 'לחטוף' עוד כמה רגעים של רוע וצביעות כנגד עם ישראל בארץ ישראל, גורמים מוסלמיים ואנטישמים מתכנסים ל'ועידת פאריז' במטרה אחת ויחידה, לטכס עצה נגד היהודים  ● כמה מותיקי השלוחים בצרפת, הציעו ללמוד ברבים בכל בתי הכנסת ובתי חב"ד את שיחת הרבי מש"פ ויחי ה'תשמ"ו, שחלה באותה קביעות כמו שנה זו, בה מרחיב בביאור הרש"י הראשון של ספר בראשית, אודות טענות אומות העולם לסטים אתם  להורדה
השלוחים בצרפת ביוזמה מקורית נגד 'ועידת פאריז'
בהתוועדות שבת פרשת ויחי ה'תשמ"ו, שחלה באותה קביעות בתאריך כמו שנה זו, האריך הרבי לקשר את תחילת וסיום ספר בראשית. החל מהרש"י הראשון ועד למה שנאמר בפרשת ויחי, וישם בארון במצרים שלכאורה אין זה "מסיימים בטוב". וכהקדמה לביאור, באו דברים ארוכים אודות טענות אומות העולם כנגד בני ישראל, לסטים אתם שכבשתם וכו', והמענה שארץ ישראל כולה של הקב"ה היא והוא נתנה לבני ישראל.

ביום ראשון הקרוב, אמורים להתאסף כ-70 נציגים של אומות העולם בפאריז בירת צרפת, ביוזמה של גורמים מוסלמיים ואנטישמיים, במטרה אחת ויחידה, לטכס עיצה כנגד עם הקודש בארץ הקודש, ולצעוק לסטים אתם וכו'.

כמה שלוחים ותיקים בצרפת, ומהם כמה שקרובים לגורמי הממשל בצרפת ובאיחוד האירופאי, הציעו לכל השלוחים, לאנ"ש ותלמידי התמימים, ללמוד בעיון ולשנן את השיחה ההיא (שאחר כך הוגהה - לפני שלושים שנה בדיוק! - ונדפסה בליקוטי שיחות חלק ל'), ובכוח זה "ישוב מחשבתם הרעה".

ובלשון הרב, בסיום וחותם השיחה: "וכן תהיה לנו, בגלותנו זה האחרון, ש"כימי צאתך מארץ מצרים אראנו נפלאות" בגאולה האמיתית והשלימה על ידי משיח צדקנו, במהרה בימינו ממש".

השיחה - כטקסט - באדיבות אתר ספריית ליובאוויטש

השיחה - בצילום מקורי - להורדה (החל מעמוד 262), מאתר היברו בוקס

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.