מערכת COL | יום י"ד טבת ה׳תשע״ז 12.01.2017

חוויה לכל המשפחה: גיליון שבועי של 'ארגון נוער חב"ד'

שיתוף פעולה מיוחד בין ארגון צבאות ה' - 'הפנסאים' הפועל עם חיילי צבאות השם בארץ הקודש לארגון 'בת מלך' הפועל עם ילדות חב"ד לרגל פתיחת המאה השלישית של שבועון 'פנסאים צעירים' יותאם העיתון גם לילדה החסידית הצעד נעשה בהתאם למענות והוראות הרבי, בהכוונת יו״ר מרכז חינוכי חסידותי הרב נפתלי רוט  להורדת הגיליון
חוויה לכל המשפחה: גיליון שבועי של 'ארגון נוער חב
שיתוף פעולה מיוחד בין ארגון צבאות ה' - 'הפנסאים' הפועל עם חיילי צבאות השם בארץ הקודש לארגון 'בת מלך' הפועל עם ילדות חב"ד לרגל פתיחת המאה השלישית של שבועון 'פנסאים צעירים' יותאם העיתון גם לילדה החסידית הצעד נעשה בהתאם למענות והוראות הרבי, בהכוונת יו״ר מרכז חינוכי חסידותי הרב נפתלי רוט להורדת הגיליון

ארגון הנוער חב"ד - המאגד את הפעילות עם ילדי אנ"ש - ייצר איחוד מיוחד בין הנהלת הארגונים לילדי וילדות חב"ד הפועלים מתוך כוונה ומטרה משותפת כרצון הרבי.

מעתה תוכלנה גם ילדות חב"ד ליהנות מגיליון שבועי עשיר בתוכן חסידי איכותי, ממיטב היוצרים והכותבים החב"דיים. בגיליון יוקדשו מספר מדורים לעולמן של הילדות והוא יעניק שעות קריאה חסידית מרתקת לכל ילדי המשפחה.

גיליון פנסאים צעירים היוצא לאור כבר מספר שנים ברציפות, הפך לחלק מעולמם החסידי של ילדי אנ"ש, והוא מתקבל מידי שבוע בעיניים בורקות בכל מוסדות חב"ד ברחבי הארץ.

עם מתיחת הפנים שנערכה לגיליון, בהתאמתו לכל בני המשפחה, תוכל המשפחה כולה לקבל מנת חסידות והתקשרות, בסיפורים, איורים ומדורים מושקעים.

להורדה: לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.