מערכת COL | יום י"ג טבת ה׳תשע״ז 11.01.2017

38 סיומי מסכתות בישיבת "מאור מנחם" חב"ד ברחובות

במסגרת מבצע תורה "אליבא דהלכתא" מתחילת שנת הלימודים, שלושים ושמונה תמימים שיחיו למדו ונבחנו את כל מסכת ברכות – משולב בלימוד עשרות סימנים משלחן ערוך אדמוה"ז. הלכות שהודפסו בחוברות מיוחדות, בהוצאת הישיבה ועברו בהצטיינות רבה את המבחנים  38 סיומי מסכתות
38 סיומי מסכתות בישיבת
במסגרת מבצע תורה "אליבא דהלכתא" מתחילת שנת הלימודים, שלושים ושמונה תמימים שיחיו למדו ונבחנו את כל מסכת ברכות – משולב בלימוד עשרות סימנים משלחן ערוך אדמוה"ז. הלכות שהודפסו בחוברות מיוחדות, בהוצאת הישיבה ועברו בהצטיינות רבה את המבחנים.

הסיום נערך ברוב פאר והדר בסעודת מצווה – לה היו שותפים בהתלהבות כמה מנשות הצוות, אימהות של התמימים ומנשות חב"ד רחובות בהכנת הכיבוד העשיר כיאה למעמד מיוחד במינו.

את הסיום מסכת ערך התמים שמואל לין, והתמים שניאור זלמן חביב הסביר בטוב טעם את ה"הדרן" של הרבי על המסכת.

ראש הישיבה הרב חיים אהרון שיבח את מנהל המבצע והדואג למימנו, המשגיח היקר, הרב יוסף יצחק לוין, שעושה לילות כימים להצלחת המבצע, בדבריו העלה הרב אהרון על נס, את שקידתם והתמדתם של התמימים שיחיו, שמנצלים כל רגע פנוי, גם בימי שישי במצש"ק וכשנמצאים בביתם, ללימוד ושינון החומר הנלמד הצלחתם במבחנים וההספק העצום בזמן כל כך קצר, ואיחל להם הצלחה בלימוד המסכת הנוספת, "מסכת סוכה".

המג"ש הוותיק והמנוסה הרב חנוך זילברשטרום לא הסתיר את התפעלותו מהצלחת התמימים גם כאלה שהיה נראה שיקשה עליהם לבצע את הדרישות הגבוהות.

המרא דאתרא רב הקהילה, הגה"ח הרב מנחם מענדל גלוכובסקי ציין בדבריו את החשיבות הגדולה שלימוד גמרא יהיה "אליבא דהלכתא". אחרי שלומדים בגמרא, הלימוד בהלכה מקבל משמעות אחרת לגמרי. "כך גם אני נוהג" סיפר הרב, בשיעורים לאנשי הקהילה ללמוד "אליבא דהלכתא", כך שלימוד ההלכות נעשה מעמיק ומעניין יותר.

מארגן המבצע, משגיח הישיבה הרב יוסף יצחק לוין דיבר על המשך תכנית הלימודים וה"מסע היחודי" שיערך בעז"ה בעוד כחודשיים ל"חצרות קודשינו", למצטייני המבצע, כחמישים תמימים שיחיו
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.