מערכת COL | יום י"ב טבת ה׳תשע״ז 10.01.2017

יחיאל אופנר בציור מחווה לאמן ברוך נחשון ● מיוחד

בימים אלו סיים הצייר החסידי יחיאל אופנר ציור חדש, כמחווה מיוחדת לצייר המפורסם מחברון ר' ברוך נחשון: ציור ובו נראה הרבי בעת הביקור המפורסם בו' כסלו תשל"ט בתערוכת הציורים של האמן מחברון  לסיפור והציור המלא
יחיאל אופנר בציור מחווה לאמן ברוך נחשון ● מיוחד

יחיאל אופנר השלים לאחרונה ציור מיוחד, כמחווה לצייר ברוך נחשון. בציור נראה הרבי מבקר בתערוכה שקיים ברוך נחשון בבניין המשרדים הצמוד ל-770 בו' כסלו תשל"ט.

הרבי מבקר בתערוכה של ברוך נחשון

הרבי זיכה את נחשון במלגה שנתית ללימודי ציור בניו יורק, ואמר לו: "אמנות הציור עדיין לא הגיעה לתיקונה בעולם זה דורות רבים. נשמתך ירדה לעולם לתקן את עולם הציור", וברכו שיזכה בכך.

בו' כסלו תשל"ט, זכה ברוך נחשון למחווה נדירה יוצאת דופן, כאשר הרבי הגיע לבקר בתערוכת ציורים שהציג בבניין המשרדים הצמוד ל-770 . כידוע, הרבי לא נהג לצאת במשך השנים מביתו ומ-770 בדרך כלל, ולכן בתחילה רצה להביא ציורים לחדרו של הרבי. הרבי הורה לו לעשות תערוכה במרכז חב"ד העולמי, ואף הוסיף 'אני אהיה הפותח'...


הרבי מבקר בתערוכה של הצייר ברוך נחשון

הרבי שהה בתערוכה במשך 50 דקות, העיר הערות על ציוריו, ובתום הביקור אמר לו: 'אני מבקש שתפיץ את הציורים בכל האמצעים, בכל העולם'. הרבי גם דרש ממנו לשזור בין הציורים חסידים שמחים ורוקדים.

האיור של נחשון לאופנר, וציור המחווה של אופנר לנחשון

לאחרונה השיק ברוך נחשון 'ספר תהילים קורן', עם ביאורים של הרב עדין אבן-ישראל, ופנינים מגדולי החסידות ואיוריו מעטרים את הספר. במהלך השקת הספר, העניק נחשון לאופנר איור של חברון (מצורף)



יחיאל אופנר, צייר את הרבי ונחשון בתערוכה שהוזכרה לעיל, מהלכים כביכול בתוך ציור של נחשון בירושלים ובחברון. נחשון נחשב לאחד מגדולי הציירים היהודיים ומייסד של זרם וסגנון ייחודי בציור (תיאור למבינים בתחום...)

אופנר החליט לצייר מחווה לנחשון, שזכה לביקור שמימי של הרבי.

והרי המלאכה המוגמרת לפניכם...
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.