מערכת COL | יום י"ג טבת ה׳תשע״ז 11.01.2017

לוחם הלח"י: "אני מחובר ומעריך את חב"ד אשקלון"

בתכנית האירוח "חותם אישי" הסוקרת את ההיסטוריה של ארץ ישראל בהנחיית העיתונאי הוותיק דן מרגלית, סיפר לוחם הלח"י עו"ד יעקב חרותי על קשריו עם השליח הראשי לאשקלון הרב מנחם ליברמן והערכתו למוסדות החינוך המפוארים של חב"ד אשקלון וגם על מעורבותו במספר פרויקטים חינוכיים של חב"ד אשקלון  מחובר ומעריך את חב"ד אשקלון
לוחם הלח
בתכנית האירוח "חותם אישי" הסוקרת את ההיסטוריה של ארץ ישראל בהנחיית העיתונאי הוותיק דן מרגלית, סיפר לוחם הלח"י עו"ד יעקב חרותי על קשריו עם השליח הראשי לאשקלון הרב מנחם ליברמן והערכתו למוסדות החינוך המפוארים של חב"ד אשקלון וגם על מעורבותו במספר פרויקטים חינוכיים של חב"ד אשקלון.

מר חרותי הינו עו"ד מוכר ופעיל בתל אביב בה נולד ב1927. כאיש מחתרת ולוחם לח"י, המציא שיטה להכנת חומרי נפץ בתנאי מחתרת וכן נשלח לבריטניה כדי להקים שם סניף של לח"י ולגייס אנשים לארגון. שם גם החל ללמוד משפטים באוניברסיטת לונדון. לאחר מלחמת ששת הימים סייע רבות כעו"ד ברכישת קרקעות ביהודה ושמרון עליהם נבנו ישובים רבים, והיה פעיל בהקמת ופיתוח מכללת יהודה ושומרון באריאל.

מר חרותי נמנה על ידידי חב"ד אשקלון ושותף בפיתוח "תיכון אור חיה" וישיבת "אור מנחם". מעורבותו בהקמת מגמות חשמל, רובוטיקה, אדריכלות ותפירה וקיום שיתוף פעולה עם מכללת אריאל , תרמו באופן משמעותי לפיתוח המוסדות. גם כיתות יג' יד' שהוקמו במסגרת החינוך הטכנולוגי העל תיכוני במשרד החינוך כהמשך ללימודים התיכוניים, הינם אודות למעורבותו הפעילה של מר חרותי.

כידיד נאמן וכאיש פעיל ונמרץ -הרואה במוסדות החינוך של חב"ד אשקלון מודל למצוינות בשילוב יחודי של לימודי קודש ולימודים כללים ברמה גבוהה ביותר, דואג מר חרותי להרחבת מעגל ידידי חב"ד אשקלון להיות שותפים בעבודת הקודש המתקיימת במוסדות חב"ד אשקלון.

לאחרונה, קיים מר חרותי סיור מקיף במוסדות יחד עם ידידו מפקד חיל האוויר לשעבר האלוף במי"ל הרצל בודינגר שהתרשם גם הוא מההישגים הלימודים ומהמגמות המשוכללות הנותנות כלים מעשיים ואפשרות לפרנסה בעתיד.

בפגישה שנערכה לאחר מכן, הודו האורחים לשליח הראשי הרב ליברמן על פועלו במשך עשרות שנים במסירות ובמקצועיות לטובת ילדי ותושבי אשקלון .
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.