מערכת COL | יום י"א טבת ה׳תשע״ז 09.01.2017

בין הסדרים: כך מכשירים אברכים בכולל לשליחות

הכוללים החב"דיים 'תורה שלמה', הפזורים ברחבי הארץ, מכשירים את האברכים לרבנות ולשליחות. בכולל בחדרה הגיעו השלוחים הרב שניאור גלוכובסקי והרב מנחם סגל וסיפרו להם על הקשיים וההצלחות והדרכים להתגבר על האתגרים בעולם השליחות ● בכולל "תורה שלמה" בסניף כפר סבא, השתתפו האברכים בסדנא בנושא תקשורת בין אישית בתפקיד של שליח חב"ד   הצצה
בין הסדרים: כך מכשירים אברכים בכולל לשליחות
הכוללים החב"דיים 'תורה שלמה', הפזורים ברחבי הארץ, מכשירים את האברכים לרבנות ולשליחות. בכולל בחדרה הגיעו השלוחים הרב שניאור גלוכובסקי והרב מנחם סגל וסיפרו להם על הקשיים וההצלחות והדרכים להתגבר על האתגרים בעולם השליחות * בכולל "תורה שלמה" בסניף כפר סבא, השתתפו האברכים בסדנא בנושא תקשורת בין אישית בתפקיד של שליח חב"ד * הצצה

בכוללים החב"דיים 'תורה שלמה' הפזורים ברחבי הארץ, ששמם יצא למרחוק, מכשירים את האברכים הצעירים לרבנות ולשליחות.

לכולל 'תורה שלמה' בחדרה הגיעו לביקור השלוחים הרב שניאור גלוכובסקי והרב מנחם סגל. השניים, בוגרי 'תורה שלמה', ישבו עם אברכי הכולל וסיפרו להם על הקשיים וההצלחות והדרכים להתגבר על הקשיים בעולם השליחות.

בכולל "תורה שלמה" בסניף כפר סבא, השתתפו האברכים בסדנא בנושא תקשורת בין אישית בתפקיד של שליח חב"ד. זו כבר הסדנא המקצועית השניה שהשתתפו בה מתחילת השנה. הסדנאות הללו מצטרפות לסדנאות בהם השתלמו האברכים במהלך השנה שעברה.

הכולל החדש בחדרה והכולל הוותיק יותר בכפר סבא, הינם חלק מרשת הכוללים החב"דיים ברחבי הארץ והינו פרי מיזם משותף של 'מכון פינגר' והנגיד החסידי הרב יצחק משען, מיזם להצמחת מנהיגות תורנית שע"י ארגון החסד 'כולל חב"ד'.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.