מערכת COL | יום י' טבת ה׳תשע״ז 08.01.2017

יחידה ליחדך: חושבים חסידות לפני התפילה במבצע מיוחד

מבצע "יחידה ליחדך" נפתח בישיבת חב"ד פתח תקווה מעט אחרי תחילת שנה ונמשך במשך זמן החורף ● שיאו של המבצע הינו מסע היסטורי בעיר ונציה שבאיטליה כאשר תלמידי התמימים יישתכנו ב'מכון הסמיכה' של שליח הרבי לונציה הרב רמי בנין שבנו מענדי לומד בישיבה ויחוו את חיי השליחות לסיפור המלא
יחידה ליחדך: חושבים חסידות לפני התפילה במבצע מיוחד

מבצע "יחידה ליחדך" נפתח בישיבת חב"ד פתח תקווה מעט אחרי תחילת שנה ונמשך במשך זמן החורף. שיאו של המבצע הינו מסע היסטורי בעיר ונציה שבאיטליה כאשר תלמידי התמימים יישתכנו ב'מכון הסמיכה' של שליח הרבי לונציה הרב רמי בנין שבנו מענדי לומד בישיבה ויחוו את חיי השליחות, את הרגשת החיות החסידית והשטורעם ששורר בישיבה בימים אלו של זמן המבצע המיוחד ובפרט דקות ספורות לפני התפילה כאשר עשרות התמימים נעצרים ופשוט חושבים. חושבים חסידות. את זה אין איך לתאר במילים. פשוט לבוא ולהרגיש.

במקום נכבד במבצע מידי שבועיים נבחנים התמימים בכתב על חומר הלימוד בנגלה מתחילת שנה כאשר בכל שבוע עליהם להוסיף יתירה ולחזור גם על החומר שנבחנו עליו בשבוע שעבר. כך במשך כל זמן מבצע החורף. מבחן זה מהווה חיזוק בלימוד ומוסיף חיות רבה בין התמימים.

יחד עם זאת על התמימים להקפיד על הנהגה חסידית יתירה מתמיד כיאה לתמימים בתומכי תמימים כאשר בכל שבוע מתמקדים התלמידים השלוחים בהנהגה חסידית מיוחדת שמתפרסמת בכל סוף שבוע ומזכה את התמימים המקפידים על הנהגה חסידית זו להיכנס למסלול הבונוס במבצע החורף המיוחד.

בסוף המבצע יוגרלו דולרים ומטבעות שניתנו מידו הקדושה של הרבי וכמו שכבר אמרנו ייצאו התמימים למסע היסטורי בעיר ונציה שבאיטליה ויילמדו על אורח חיי השליחות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.