מערכת COL | יום ו' טבת ה׳תשע״ז 04.01.2017

האור ינצח: עם המשפחות השכולות בשכונת קטמון הירושלמית

בנר חמישי של חנוכה נערך מפגש חנוכה וערב הוקרה למשפחות השכולות ונפגעי הטרור בשכונת קטמון ירושלים ● השלוחים הרב תמיר קסטיאל והרב אור זיו מבית חב"ד קטמון קיבלו את המשתתפים במאור פנים בפתח אולם המרכז למוסיקה גוננים שאירח את הערב  האור ינצח
האור ינצח: עם המשפחות השכולות בשכונת קטמון הירושלמית
בנר חמישי של חנוכה נערך מפגש חנוכה וערב הוקרה למשפחות השכולות ונפגעי הטרור בשכונת קטמון ירושלים ת"ו.

השלוחים הרב תמיר קסטיאל והרב אור זיו מבית חב"ד קטמון קיבלו את המשתתפים במאור פנים בפתח אולם המרכז למוסיקה גוננים שאירח את הערב.

בשעה היעודה האולם התמלא ונפתח בדברים על משמעות ימי החנוכה מפי מנחה הערב השליח הרב מנחם קוטנר ממטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור.

הרב הראשי לירושלים הרב אריה שטרן שליט"א נשא דברי תורה וברכה לכבוד חנוכה. ראש העיר ירושלים מר ניר ברקת חיזק בדבריו את המשפחות השכולות שהקריבו את היקר מכל למען עם ישראל והביע את הוקרתו לחב"ד על הפעילות המבורכת.

הרב יעקב הלפרין נציג חב"ד בעירייה ומחזיק תיק הרווחה בירך בדבריו את המשתתפים. במרכז הערב התקיים טקס הדלקת נרות חנוכה על ידי המשפחות השכולות ולאחריו שירי חנוכה על ידי מקהלת החזנים זימרתיה בניצוחו של ד"ר אורי אהרן.

מר אבי זאנה ששכל את בנו אריאל הי"ד בפיגוע בישיבת עצמונה נשא את דבריו כנציג המשפחות וסיפר על ההתמודדות עם האובדן והודה בחום על הפעילות החשובה והחיונית של חב"ד לאורך שנים ארוכות למען המשפחות השכולות בימי שגרה ובמיוחד בימי חג ומועד.

מר יזהר פלורסהיים ציין בדבריו את היוזמה הברוכה של חב"ד וכמנהל המרכז למוסיקה הביע את שמחתו לארח את האירוע החשוב. השליח הרב תמיר קסטיאל סיפר למשפחות על הדאגה האישית ואהבתו של הרבי מליובאויטש לאלמנות ויתומי צה"ל ולמצוייני צה"ל.

לסיום הזמר והיוצר מר ארקדי דוכין הופיע בפרקי שירה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.