מערכת COL | יום ד' טבת ה׳תשע״ז 02.01.2017

ספרי הוצאת 'תורה אור' במכירה מיוחדת לה' בטבת (פ)

הוצאת הספרים הוותיקה 'תורה אור' מיסודו של הרה"ח זאב ריטרמן, יוצאת במכירה מיוחדת לרגל חג הספר - דידן נצח ה' בטבת ● במכירה מוצעים ספרים שיצאו לאור במרוצת השנים, הן בשפה העברית והן בשפה האנגלית ● לפרטים מלאים ולתמונות
ספרי הוצאת 'תורה אור' במכירה מיוחדת לה' בטבת (פ)
חלק מספרי הוצאת 'תורה אור'
שלום וברכה וגוט יו"ט
כמה וכמה פעמים הזכיר הרבי את מעלתם של ספרי הליקוטים והתרגומים שמביאים את דברי רבותינו נשיאנו כך שיהיו קרובים ומצויים לכולם. כמה וכמה ספרים מעין אלו יצאו לאור בס"ד על ידי תורה אור מרכז להפצת המעיינות. בנוסף נדפסים ומחולקים מאות אלפי חוברות לחילי צה"ל בקשר לתפילין ולאחרונה גם בקשר לנש"ק ומצוות נוספות.
להלן רשימה חלקית של ספרינו:

"אור הבית"

בספר אור הבית (שני כרכים) לוקטו תשובות הרבי בקשר לשלום בית וחלק חשוב מהמכתבים תורגמו לראשונה מאנגלית ומאידיש. כן נוספו שם סיפורים רבים בקשר לחיי נישואין מאושרים. הספר נדפס בכמה מהדורות והשכין שלום בבתים רבים סביב העולם. הספר נלמד בחוגים רבים ורבנים ויועצים נעזרים בו.
705 עמ'. כריכה קשה. מחיר לפני הנחה של ה-טבת : 70.00 ₪.

"בית מאושר"

כדי להתאים את הספר (אור הבית) ולהביא את דברי הרבי גם למי שלא רגיל לסגנון של רבותינו נשיאנו הוצאנו לאור בס"ד ספר מתומצת "בית מאושר" שנמכר בהצלחה רבה בין אנ"ש ומקורבים וגם בצומת ספרים וסטימצקי.

A Happy Home

תרגום לאנגלית של הספר "בית מאושר". מהדורה חדשה. 469 עמ'. כריכה רכה. מחיר: 54.00 ₪.

"אני מאמין"

ספר נוסף שיצא במהדורות רבות נקרא "אני מאמין" בספר לוקטו מכתבי הרבי על אמונה, ערוכים בשפה עכשווית, ומחולקים לפי נושאים: אמונה בה', אמונה בעם ישראל, אמונה ושמחה, אמונה ומדע, אמונה בעת צרה, אמונה בביאת המשיח, ועוד. במכתביו עונה הרבי לשאלותיהם, לבטיהם ותהיותיהם של בני דורנו בענייני אמונה, ודבריו נוסכים בקורא אמונה וביטחון, שמחה ושלווה.
443 עמ'. כריכה רכה. מחיר לפני הנחה של ה-טבת : 40 ₪.

I Believe

תרגום הספר אני מאמין באנגלית. כריכה רכה. 419 עמ'. מחיר 54 ש"ח

"התפילין ובר מצווה"

בספר, מכתבי ושיחות הרבי על מצוות תפילין וכל הקשור אליה (מבצע תפילין, סגולות התפילין, תשובה ותפילין, ועוד). יחד עימם באו סיפורים מתקופות שונות הקשורים להנחת תפילין, וביניהם סיפורים רבים על מסירות נפש. בספר, פרק מיוחד על בר מצווה, וכן הלכות תפילין, ותמונות רבות. (הספר מתאים גם כמתנת בר מצווה). מהדורה חדשה.
512 עמ'. נייר כרומו, כריכה קשה. מחיר לפני הנחה של ה-טבת: 45.00 ₪.

"כיבוד אב ואם"

כיבוד אב ואם. סיפורים על מצוות כבוד אב ואם, מאוצרם של חז"ל, אדמור"י חב"ד וגדולי ישראל; סיפורים על יהודים פשוטים שקיימו מצווה זו במסירוּת במשך הדורות ובארצות שונות. סיפורי גבורה (בקשר למצוות כיבוד הורים) מימי השואה ומלחמות ישראל, ועוד. בספר גם הלכות כיבוד אב ואם בשפה אקטואלית, לצד תמונות רבות. 363 עמ', נייר כרומו, כריכה קשה. מחיר לפני הנחה של ה-טבת: 45.00 ₪.

"ליקוטי אגרות"

בספר, מכתבי רבותינו נשיאינו כל ספר התניא, מכתבי תשובה לשאלות מעשיות, בהן הפנו אדמור"י חב"ד את השואלים לרעיון בפרק מסוים בספר התניא (הספר ערוך על פי סדר נ"ג פרקי התניא). כמו כן, מופיעים בספר אגרות וסיפורים על בעל התניא, חסידיו, ומעלת ספר התניא והלימוד בו. 531 עמ'. כריכה קשה כריכה קשה. מחיר לפני הנחה של ה-טבת: 45.00 ₪.

"תהילות יוסף יצחק"

במעלת אמירת תהילים. לקט מדברי רבותינו נשיאינו על חשיבות אמירת מזמורי תהילים וסגולותיהם, אמירת חת"ת, חברת תהילים, ועוד. בספר מופיעים גם סיפורים רבים בקשר לאמירת תהילים. 383 עמ'. כריכה רכה. מהדורה חדשה. מחיר לפני הנחה של ה-טבת: 40.00₪.

"שידוך טוב" (קונטרס)

קונטרס ממכתבי הרבי בענייני שידוכים. בקונטרס מופיעים מכתבים ובהם הוראות כלליות ועצות מעשיות למציאת שידוך טוב ומתאים. בנוסף, נלקטו גם כמה סיפורים חסידיים על שידוכים. 96 עמ'. כריכה רכה. מחיר לפני הנחה של ה-טבת: 18.00 ₪.

סיפור קטן

בתשרי האחרון תשע"ז, התארחה בתי אצל משפחה מכניסת אורחים מאנ"ש בקראון הייטס באחד מימי חג הסוכות. לקראת סוף הסעודה, סיפרה אחת האורחות איך התקרבה לשמירת תורה ומצוות. היא חיפשה תוכן זמן רב, בארץ ובעולם וכך הגיעה לשליח הר' עדי אלפנט בת"א. הרב אלפנט נוהג לתת למקורבים ספרים ליום הולדתם. היא היתה עדיין בצעדיה הראשונים ביהדות שקיבלה את הספר אני מאמין שממש שינה את כל השקפותיה וחיזק אותה לחזור בתשובה. כעת סיפרה בתי שהיא בעצמה שלחה לרב אלפנט את הספרים האלו שאביה ערך, לפני שנתיים ומחצה.

כתובת האתר שלנו: http://torah-or-books.com האתר בלה"ק ובאנגלית
כמו"כ ניתן להשיג את הספרים בחנויות: קה"ת, היכל מנחם, וחיש.
וכן בטלפון: 02-5794102 נייד: 058-6690770

ניתן להשיג את הספרים בארה"ב:
You can purchase our seforim in Kehot and other bookstores in Crown Heights.
for wholesale please call
917-449-1919
Or Email:
[email protected]

מכתב המלצה מהרה"ג ר' מענדל ווכטר


ניתן לתרום הקדשה לחוברות המחולקים חינם לחיילים ליד הכותל ובכל רחבי הארץ.
המחיר הינו מחיר העלות של ההדפסה נטו. 400 ₪ ל-1000 עותקים.



הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.