מערכת COL | יום ד' טבת ה׳תשע״ז 02.01.2017

אור החנוכה האיר בכל רחבי חולון

30 חנוכיות ענק ● 1547 ביקורי בית ועסקים ● 12,500 איש משתתפים באירועי החנוכה ובהדלקות המרכזיות ● מאות חנוכיות ואלפי סופגניות הביאו את שמחת החג לכל התושבים  אור החנוכה האיר בכל רחבי חולון
אור החנוכה האיר בכל רחבי חולון
אור נרות החנוכה האירו בעוצמה רבה בכל רחבי חולון, הודות לשורת פעילויות ויוזמות שנערכו על ידי 21 שלוחי חב"ד הפעילים בכל שכונות העיר.

לקראת ימי החנוכה הוצבו 30 חנוכיות ענק במרכזי השכונות, בכניסות לעיר, במרכזי קניות ומקומות הומי אדם. במהלך החנוכה נערך בכל אחת מהחנוכיות טקס מיוחד להדלקת החנוכייה, בהשתתפות מאות תושבים, צעירים ומבוגרים כאחד.

בנוסף, השתתפו 2850 ילדים בסדנאות יצירה לחג החנוכה שנערכו על ידי השליח הרב יוני הר-צבי. למעלה מ-60 מוסדות חינוך בעיר הזמינו את הרב הר-צבי וצוותו ללמד את הילדים את ערכי היסוד הנצחיים של החג, באמצעות הפעלה חווייתית ומרתקת.

מסיבת חנוכה מרגשת ומושקעת, בהשתתפות עשרות מילדי שכונות גרין ועם, נערכה על ידי השלוחים בשכונה , הרב בעריש ובתיה ביר, שזה עתה הצטרפו למשפחת שלוחי חב"ד בחולון.

הרב דובער וחיה בלינוב, השלוחים החדשים בשכונת רסקו ב', יזמו לראשונה הצבת חנוכייה מרכזית בשכונה וערכו טקס הדלקה מרגש במקום. למרות מזג האוויר הסוער, ההדלקה עברה ללא תקלות וניצחה את הרוח והגשם...

במקביל, השלוחים בלינוב וביר, ארגנו עשרות ביקורי בית ברחבי השכונות. התושבים קיבלו בשמחה את השלוחים וצוות המתנדבים, הדליקו יחד עימם את נרות החנוכה, ושוחחו על המסר האקטואלי של החג והגברת האחדות בקרב כל חלקי העם.

למעלה מ-150 ביקורי בית נוספים נערכו גם בשכונת נאות שושנים על ידי הרב יצחק ונחמה שייינברגר, שפועלים רבות בקרב תושבי השכונה.

הרב מנחם ימקוב, שליח חב"ד לציבור דוברי הרוסית, ערך בבית הכנסת הגדול אירוע משולב לעשרות משפחות דוברי השפה. המבוגרים נהנו מהרצאה מרתקת על חג החנוכה, יחד עם פאנל שאלות ותשובות בנושאי יהדות אקטואליים, ובמקביל, נערכה לילדים פעילות חווייתית של הכנת לביבות תוך כדי הכרת מושגי החנוכה.

הרב לוי ועטקא מנדלזון, שליחי חב"ד בבית הרפואה וולפסון, ביקרו בכל מחלקות האשפוז יחד עם צוות נרחב של מתנדבים, הביאו את שמחת החג למאושפזים ולצוות הרפואי, ואף הדליקו מידי ערב 2 חנוכיות ענק בכניסות המרכזיות.

ההדלקה המסורתית במרכז קרית שרת צויינה באופן מיוחד בנר חמישי של חנוכה. בארגון השליח הרב מנחם הבלין, נערך במקום חידון חנוכה לילדים, שנהנו אף מהופעה מרתקת של "הקרקס של אלי". במקביל, הרב הבלין הדליק מידי ערב את חנוכיית הענק במרכז להפארק שבפארק פרס, במעמד אלפי ילדים שחגגו במקום.

לראשונה הוצבה חנוכיה מרכזית בגינת אביב על ידי השלוחים לשכונת אגרובנק, הרב חיים ורחל רוזן. בנר חמישי של חנוכה ילדי השכונה נהנו ליצור יחד חנוכיית ענק מלגו במסגרת אירוע מיוחד לילדי השכונה, שאורגן על יד בית חב"ד בשכונת אגרובנק.

באותו היום, נערכה הדלקה מסורתית נוספת במרכז שכונת נווה ארזים, על ידי השליח הרב חיים וילהלם, בהשתתפות מאות תושבים, ילדים והורים, שנהנו מהופעת להטוטן ושירי החג.

הנהלת העיר, בראשות ראש העיר מר מוטי ששון; סגן ומ"מ ראש העיר, מר זוהר ניימרק; סגן ראש העיר, ר' חיים זברלו; משנה לראש העיר, מר יעקב חרש השתתפו באירועים מיוחדים שנערכו על ידי בית חב"ד לכלל עובדי העיריה ולגמלאי העירייה במהלך חג החנוכה.

אירועי הדלקה מיוחדים נערכו על ידי השלוחים, הרב מנחם שטיינברגר והרב שמואל רסקין, שהפעילו צוות מתנדבים נרחב להדלקת מספר רב של חנוכיות ברחבי קריית אילון והשכונות נווה רמז ושיכון ותיקים. זאת לצד מסיבה חנוכה משעשעת ומרתקת לילדים שנערכה במרכז הקניות mymall ובמרכז שכונת שיכון ותיקים.

חנוכיית הענק ברחבת המדיטק הודלקה על ידי הרב מוטי חזן, בכיכר סטרומה על ידי הרב מאיר הלפרין, ברחוב סוקולוב על ידי הרב מנדי בוטמן, בכיכר סירן על ידי הרב אורי דוברבסקי, בשכונת תל גיבורים על ידי הרב מנדי כץ.

חנוכיית ענק הוצבה לראשונה בצידי כביש איילון, כשאלפי נהגים נחשפים מידי לילה לאור החנוכה. את החנוכיה הדליק במסירות רבה לאורך כל הלילות הר"ר יוסי מאירי. לצידו, בהתמסרות מיוחדת ומאמץ רב סייע רבות הר"ר שלמה טולדנו למבצע חנוכה ואף הדליק את חנוכיות הענק בכניסה לעיר ובמרכז סיירים סנטר.

במבצע חנוכה נטלו חלק גם הרב שניאור אמיתי, הרב אלכס פרושדנסקי, ר' יובל מסלם, תלמידי ישיבת תומכי תמימים המרכזית בכפר חב"ד, תלמידי ישיבת "אהלי תמימים" ואנ"ש חברי קהילת חב"ד חולון.

יו"ר חב"ד חולון, הרב דוד גורארי', ומנהל בית חב"ד הרב ירחמיאל גורליק, מציינים את שיתוף הפעולה והמאמץ המיוחד של כל שלוחי חב"ד בעיר לפרסם את נס החנוכה, כמצות היום, בכל מקום ומקום בעיר. "אין ספק שאור החנוכה ימשיך להאיר את הלבבות של כולנו ויביא לנו ניסים כבימים ההם בזמן הזה".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.