מערכת COL | יום ג' טבת ה׳תשע״ז 01.01.2017

הנערים של 'חב"ד לנוער' יצאו להאיר את הרחוב

כזה דבר עוד לא ראיתם: הנערים המקורבים של 'חב"ד לנוער' יצאו בעצמם להאיר את הרחוב ● מאות נערים השותפים בפעילות סניפי 'חב"ד לנוער' ב-13 ערים ברחבי הארץ יצאו להביא את אור החנוכה לאלפי אנשים ●  בכל ימי החג הם סבבו במרכזים רפואיים, בתי קשישים, ניצולי שואה וילדים מיוחדים ובמוקמות מרכזיים והפיצו אור ושמחה ● וגם: הסיבה האמתית שבגללה הנערים יצאו לפעילות  מאירים את הרחוב
הנערים של 'חב

גם בתוך אלפי פעולות האור שמבוצעות בחג החנוכה על ידי שלוחי הרבי בכל רחבי תבל, אין ספק שהתופעה הזו היא יוצאת דופן: מאות נערים, מקורבי 'חב"ד לנוער' בארץ הפכו בעצמם לנרות להאיר ויצאו בשבוע האחרון, ממש מידי לילה, לפעילות שתביא את אור היהדות ואת אור החנוכה למקומות רבים מספור.

34 נערים החברים במועדון של 'חב"ד לנוער' באשקלון, למשל, יצאו ביום שלישי האחרון, נר שלישי של חנוכה בהסעה מיוחדת למרכז הרפואי לילדים 'בילינסון' בפתח תקווה, הסתובבו במחלקות השונות והביאו אור ושמחה לילדים המאושפזים במקום. בשעת צהריים מוקדמת הם יצאו עם השליח של 'חב"ד לנוער' באשקלון, הרב איתי נגר וחזרו איתו לאשקלון רק לקראת חצות הלילה. וכאילו לא די בזאת כבר למחרת הם יצאו למגרשי הספורט בעיר, הפתיעו את שחקני 'הפועל אשקלון' והוריהם באמצע חזרה למשחק מכריע, הציבו חנוכיה גדולה במרכז המגרש והביאו גם אליהם את החג ומצוותו.

בטבריה, יחד עם השליח הרב מענדי טורקוב, הם הסתובבו כבר מוצאי שבת ועד ליל אמש, לפי רשימה מסודרת שהתקבלה ממחלקת הרווחה בעיריה, בבתי קשישים וניצולי שואה שאין להם איש בעולמם איש והביאו איתם שמחה, תקווה ואמירה ברורה שאיש לא שוכח את אותם קשישים.

לעומתם, בכפר סבא, יצאו הנערים מידי ערב להדליק חנוכיות עם בעלי עסקים בעיר ומי שהצטרף לפעילות לפחות שלשה ימים בשבוע נסע לסיור מרתק 'סובב חנוכיה' בעיר העתיקה בירושלים – במהלכו הכירו מקרוב מנהגים שונים הקשורים בחנוכיות השונות ואף השתתפו בתפילה משותפת בכותל המערבי.

כל סניף התווה לעצמו את הדרך המתאימה לנערים באותה העיר ולכן בעיר רחובות יצאו הנערים להדלקת חנוכיה מרכזית בקניון הגדול של העיר ולאחר שחילקו חנוכיות לעוברים ושבים יצאו יחד למשחק משותף ברוח ימי החנוכה, ובקרית ביאליק הם סבבו בבתי הורים לילדים אוטיסטים עמם הם מקיימים פעילות מיוחדת בכל ימות השנה.

פעילות דומה התרחשה בצורות שונות גם בסניפי 'חב"ד לנוער' בכפר סבא, לוד, רמלה, קרית גת, נתניה, עומר, נהריה, גבעת עדה ונס ציונה.

בארגון 'חב"ד לנוער' שהוקמה על ידי הרב משה שילת ומתנהלת תחת שרביטו של המנהל המסור והנמרץ ר' מענדי קנייבסקי, לא אמרו מנוח וצ'יפרו את הנערים על הפעילות הזו בהגרלה על פרסים יקרי ערך שנערכה בין הנערים שצירפו 'סלפי' שבו הם נראים מביאים את אור החנוכה למקומות שונים.

ב'חב"ד לנוער' מבקשים להדגיש כי הנערים יצאו לפעילות בעיקר בגלל שהם כבר מרגישים חלק בלתי נפרד מהסניפים בהם הם חברים. "לא היינו צריכים אפילו לבקש. הנערים עצמם, שזכרו את הפעילות בשנה שעברה, ביקשו להצטרף כי הבינו את החשיבות שבהבאת אור החנוכה ושמחת החג לכל מקום".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.