מערכת COL | יום ג' טבת ה׳תשע״ז 01.01.2017

הרב הלפרין: "קורא לעובדים סוציאליים חרדים להתמודד במכרז"

חבר מועצת ירושלים ומחזיק תיק רווחה הרב יעקב הלפרין, קורא בימים אלו לעובדים סוציאליים חרדים, לבוא ולהתמודד על תפקיד עו"ס באגף הרווחה של עירית ירושלים. "זה הזמן, אומר הרב הלפרין לאייש תפקיד זה בעו"סים שיש להם את הזיקה ואת ההבנה העמוקה של מאפייני המגזר החרדי  עובדים סוציאליים חרדים
הרב הלפרין:
חבר מועצת ירושלים ומחזיק תיק רווחה הרב יעקב הלפרין, קורא בימים אלו לעובדים סוציאליים חרדים, לבוא ולהתמודד על תפקיד עו"ס באגף הרווחה של עירית ירושלים. "זה הזמן, אומר הרב הלפרין לאייש תפקיד זה בעו"סים שיש להם את הזיקה ואת ההבנה העמוקה של מאפייני המגזר החרדי.

מזה כשלוש שנים בהם מחזיק הרב יעקב הלפרין יו'"ר סיעת יהדות התורה את תיק הרווחה הוא פועל רבות לשיפור שירותי הרווחה גם לציבור החרדי בירושלים עיר הקודש ונזקפות לזכותו פעולות רבות בתחומים שונים.

מטיפול במקרים רבים שהגיעו לידיעתו ולטיפולו ומתוך רצון לשפר את שירותי הרווחה למגזר החרדי בירושלים התקבלה החלטה כי יש להכניס יותר עו"סים חרדים למערכת, על מנת לתת לתושבי ירושלים החרדים את שמגיע להם – טיפול רווחה הולם מתוך התחשבות והבנה לצרכיו. מתוך העובדה שהם מגיעים מאורח חיים זהה ומבינים את הדקויות והניואנסים של המגזר הם יוכלו לתת מענה הולם ולטפל מתוך רגישות והבנה במשפחה, ולהובילה למקום טוב יותר בכל תחום שהוא.

אנו חייבים להביא בשורה בנושא שילובם של עו"סים חרדיים במערכת הרווחה העירונית – אומר הרב הלפרין – המצוקה בשטח משמעותית ודרמטית ואנו מחויבים להביא בשורה לציבור בנושא זה.

על כן עירית ירושלים ובתוכה מחזיק תיק הרווחה הרב יעקב הלפרין קורא לכל מי שבידו תואר אקדמאי בעבודה סוציאלית, סיים בהצטיינות את לימודיו, צבר ניסיון בתחום ומעוניין לתרום מזמנו, מרצו וכוחו ומתוך תחושת שליחות ואהבה, לבוא ולהציג מועמדות בלשכתו של הרב הלפרין בירושלים. בטלפון: 026295750 בפקס: 026297968 במייל: [email protected]
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.