מערכת COL | יום ג' טבת ה׳תשע״ז 01.01.2017

אור החנוכה הגיע לכל נקודה בעיר עכו

מבצע חנוכה רחב בהקיפו נערך בעיר עכו ע"י בית חב"ד: 13 חנוכיות המתנשאות לגובה של 2.5 מטרים הפועלות ע"י חשמל הוצבו ע"י עיריית עכו בכל הכיכרות המרכזיות ברחבי העיר שהציפו את העיר באור החנוכה  אור החנוכה בעכו
אור החנוכה הגיע לכל נקודה בעיר עכו
מבצע חנוכה רחב בהקיפו נערך בעיר עכו ע"י בית חב"ד בראשותם של שלוחי הרבי בעיר הרב נתן יצחק אוירכמן רב קהילת חב"ד בעכו והמחוז ומנכ"ל המוסדות, הרב יוסף מקמל סמנכ"ל מוסדות חב"ד עכו והרב אברהם הרוש מנהל מוסדות חינוך חב"ד עכו

13 חנוכיות המתנשאות לגובה של 2.5 מטרים הפועלות ע"י חשמל הוצבו ע"י עיריית עכו בכל הכיכרות המרכזיות ברחבי העיר שהציפו את העיר באור החנוכה.

על פי מיטב המסורת זה קרוב ל-30 שנה, גם בשנה זו נערכה ע"י בית חב"ד מסיבת חנוכה לכ-300 מעובדי עיריית עכו המייחלים בכל שנה למפגש המיוחד עם חב"ד.

בתחילת האירוע הודלקו הנרות ע"י יו"ר ועד עובדי העירייה ואמרכל אגף החינוך מר יוסי לוזון שגם נשא דברים והודיע לעובדים על תוספות והטבות לעובדים שיקבלו בקרוב וזאת כדמי חנוכה.

המשא המרכזי הובא ע"י הרב נתן יצחק אוירכמן רב קהילת קודש חב"ד עכו ומנכ"ל המוסדות שריתק את הקהל אודות מהותו ומשמעותו של חג החנוכה בימים ההם ובזמן הזה. הרב יוסף מקמל הביא סיפור מרתק על חנוכה עם מוסר השכל לימינו אלה.

כן נשא את דבריו וברך את עובדי העירייה מר אשר שמואלי יו"ר ועד העובדים בהסתדרות גליל מערבי שהפך במשך השנים אורח חשוב וקבוע ו במסיבות חנוכה בעירייה לאור הניסים והברכות שקיבל מהרבי נשיא דורנו באמצעות רב הקהילה הרב נתן יצחק אוירכמן, והודה לרב אוירכמן על הברכות הנפלאות שקיבל בשנים האחרונות.

ראש העיר מר שמעון לנקרי נתן סקירה היסטורית על חג החנוכה וגבורת היהודים בראשותם של החשמונאים שעמדו בתוקף ובגאון יהודי דבר שהביא לנו את חג החנוכה.

ראש העיר ברך את עובדי העירייה בחג אורים שמח ואיחל להם להמשיך בעשייה ברוכה למען העיר עכו ותושביה, ראש העיר הוסיף וברך את שלוחי הרבי בעיר על העשייה הברוכה והפורה למען העיר והודה לבית חב"ד על הצפת העיר עכו באור החנוכה ועל החיבור החיובי והמבורך של בית חב"ד עם תושבי העיר מתוך אהבת ישראל ושלא על מנת לקבל פרס.

כן ראש העיר הודה לרב אברהם הרוש על ההנחייה הנפלאה של הטכס שנערכה בטוב טעם והעבירה תוכן רוחני עמוק ומסרים חשובים על חג האור.

את מסיבת החנוכה הנעימו בשירים מרגשים שני ילדי הפלא שלמדו בגני חב"ד בעכו מנחם ברוך, ושמוליק ורדי שריגשו עד דמעות את הקהל ועשו קידוש שם שמים וקידוש שם ליובאוויטש והביאו כבוד רב לחב"ד ולרבי נשיא דורנו ע"י שירתם המיוחדת והמרגשת שהעבירה צמרמורת של קדושה בקרב הקהל שהריע להם דקות ארוכות.

כן השתתפו במסיבה חברי מועצת העיר, סגני ראש העיר ומ"מ ראש העיר מר זאב נוימן. במהלך פעילות חנוכה הענפה הודלקו חנוכיות בלמעלה מ- 200 חנויות ובתי עסק, בבתי קשישים ומרכזי הקהילה הפזורים בעיר, גולת הכותרת הייתה הדלקה המונית שנערכה מידי ערב בערב במתחם קניון עזריאלי בעיר בהשתתפותם של הנהלת הקניון ומאות מתושבי עכו, כאשר בנר שני של חנוכה נערכה הדלקה בהשתתפות ראש העיר, הנהלת קניון עזריאלי עכו, שחקני קבוצת הכדורגל הפועל עכו וכל קבוצות הנוער והילדים בעיר ורבים מאוהדי הקבוצה.

פעילות חג החנוכה כמובן לא פסחה על כוחות הביטחון וכוחות ההצלה הפזורים בעיר וב"ה הגיעה לכל נקודה בעיר באופן של "יפוצו מעיינותיך חוצה"
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.