מערכת COL | יום ג' טבת ה׳תשע״ז 01.01.2017

התעוררות כלל ארצית לחגיגת "ויהי בשלושים שנה"

"הימים האלה נזכרים ונעשים": אלפים מחסידי חב"ד בארץ הקודש ותלמידי התמימים, צפויים להשתתף באירוע הגדול של מלאת שלושים שנה לה' טבת תשמ"ז - "דידן – דהספרים - נצח", שייערך בעזר ה' ביום שלישי הקרוב ה' טבת ה'תשע"ז, בבית הכנסת "בית מנחם" בכפר חב"ד ● בהתוועדות רבתי זו ישתתפו כל ארבעת האורחים שנשלחו לארץ הקודש על ידי אגודת חסידי חב"ד העולמית כל הפרטים
התעוררות כלל ארצית לחגיגת
התוועדות ב'בית מנחם' בכפר חב"ד (צילום ארכיון: יואל בליניצקי)


"הימים האלה נזכרים ונעשים": אלפים מחסידי חב"ד בארץ הקודש ותלמידי התמימים, צפויים להשתתף באירוע הגדול של מלאת שלושים שנה לה' טבת תשמ"ז - "דידן – דהספרים - נצח", שייערך בעזר ה' ביום שלישי הקרוב ה' טבת ה'תשע"ז, בבית הכנסת "בית מנחם" בכפר חב"ד.

ההתעוררות לקראת האירוע הגדול מקיפה את כלל קהילות חב"ד ובתי חב"ד בכל רחבי הארץ, ונציגי מטה הארגון בקהילות אנ"ש מדווחים על התעוררות רבה בכל מקום ומקום, לקראת האירוע הגדול, יום חגם של חסידי חב"ד ב"דור השביעי", להגיע בהמוניהם להתוועדות המרכזית.

בהתוועדות רבתי זו ישתתפו כל ארבעת האורחים שנשלחו לארץ הקודש על ידי אגודת חסידי חב"ד העולמית, אשר ישאו דברים ויתוועדו באירוע הגדול עם אנ"ש והתמימים, הלא הם הרב משה לאזאר שליח במילאנו שבאיטליה, הרב מנחם מענדל רסקין שליח במונטריאול שבקנדה, הרב יוסף יצחק כצמן מהנהלת צא"ח בניו יורק, והרב יוסף יצחק לו, שליח באטלנטה, ג'ורג'יה.

כמו כן ישאו דברים בהתוועדות כמה מהשלוחים מנהלי בתי חב"ד בארץ הקודש אשר זכו לחוות את אירועי ימי ה"דידן נצח" ב-770, חברי בית דין רבני חב"ד באה"ק, הרב מאיר אשכנזי מרא דאתרא דכפר חב"ד, וכן משפיעי הישיבות.

באירוע אמורים להשתתף כלל חברי בית דין רבני חב"ד באה"ק, וכן רבים מרבני קהילות אנ"ש ברחבי הארץ, אשר גם יעוררו במהלך השבת הקרובה את אנ"ש די בכל אתר ואתר על הזכות והחובה להשתתף בהתוועדות חסידים רבתי זו, וכן ראשי ומשפיעי ישיבות "תומכי תמימים" מכל רחבי הארץ.

כמו כן מהתלמידים השלוחים הפועלים בקרב הישיבות הגדולות נמסר על התעוררות ניכרת בקרב תלמידי התמימים לציין את היום הגדול הזה בהתוועדות כללית משותפת של כלל התמימים, לעורר ולחיות את רגשי ההתקשרות לנשיאינו הנצחי, "מה זרעו בחיים אף הוא בחיים".

ממטה הארגון של ההתוועדות נמסר כי האירוע יהיה בחלקו הראשון בסגנון של התוועדות חסידים רבתי, מתוך שירה וזימרה, בסעודה כיד המלך ואמירת "לחיים". לאחר החלק הרשמי ייערכו התוועדויות עד שעות הבוקר בהיכל בית הכנסת, עם המשפיעים האורחים מרחבי תבל, רבני אנ"ש, ומשפיעי הישיבות.



הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.