מערכת COL | יום ב' טבת ה׳תשע״ז 31.12.2016

סגן השר פרוש הדליק חנוכיית צעירי חב"ד ב'כיכר ציון'

כמסורת של מידי שנה, סגן השר מאיר פרוש הדליק את החנוכייה המרכזית של צעירי חב"ד ב'כיכר ציון' בירושלים, לפני ההדלקה פתח סגן השר ואמר  פתח ושזה מסורת כמידי שנה, להדליק את נר החנוכה במוצ"ש חנוכה יחד עם הרב נפתלי הכהן רוט, שהוא בבחינת "הכהן הגדול מאחיו"  סגן השר פרוש
סגן השר פרוש הדליק חנוכיית צעירי חב
כמסורת של מידי שנה, סגן השר מאיר פרוש הדליק את החנוכייה המרכזית של צעירי חב"ד ב'כיכר ציון' בירושלים, לפני ההדלקה פתח סגן השר ואמר  פתח ושזה מסורת כמידי שנה, להדליק את נר החנוכה במוצ"ש חנוכה יחד עם הרב נפתלי הכהן רוט, שהוא בבחינת "הכהן הגדול מאחיו".  

בדבריו פתחת ואמר, "תושבים יקרים אנחנו הולכים להדליק את הנר השמיני, הנר האחרון, חג החנוכה ממשיך מחר עד שקיעת החמה. וכמו שההלכה אומרת אנחנו מתפללים, "על הנסים",  כל יום בשחרית, מנחה וערבית, כך גם בברכת המזון ,ושם כתוב "מסרת גיבורים ביד חלשים, רבים ביד מעטים", ונשאלת השאלה מסרת "גיבורים" – בלשון רבים, "ביד", שזה לשון יחיד, אמר פעם אאחד מחשובי הרבנים אם עם ישראל מאוחד, אז גם חלשים יכולים, ביד אחת להתגבר על הגיבורים, אם עם ישראל מאוחד גם מעטים יכולים להתגבר על רבים. בימים ההם כך היה, וגם בזמן הזה, עם ישראל אם לבדד ישכון, אך אם יהיה בינינו אחדות, אנחנו נוכל לנצח את כל האויבים הקמים עלינו. ובמה אנחנו יכולים להתאחד, אנחנו עם אחד שאומר, "שמע ישראל ה אלוקינו ה אחד", אנחנו עם אחד, מאמינים בקב"ה שהוא אחד ויחיד בעולם".

בסיום דבריו, לפני עליית המנוף להדלקת החנוכייה, עמד בדבריו סגן השר על הרצון של הרבי לפרסום הנס בצורה הגדולה והרחבה ביותר, "עתה ניגש להדלקת הנר, אנחנו עושים את זה כי הרבי ביקש לפרסם בצורה הגדולה והרחבה, את פרסום הנס שהיה לנו בימי החנוכה, וכך אנחנו יכולים לראות את חסידי חב"ד, בכל המדינות בעולם נמצאים ועושים את פרסום הנס בהדלקת נר חנוכה". צפו:
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.