מערכת COL | יום ב' טבת ה׳תשע״ז 31.12.2016

צעירי חב"ד הדליקו חנוכייה במקום הפיגוע בצומת גהה

לפני 13 שנה, נרצחו 4 צעירים יהודים ועשרות נפצעו בפיגוע בצומת גהה. מאז ועד היום, במשך 13 שנה, צעירי חב"ד מקיימים את המסורת ויחד עם המשפחות השכולות מדליקים את החנוכיה הגדולה המוצבת במקום על ידי הרב חנניה קורקוס בית חב"ד בשיכון ה' בני ברק * הרב מנחם קוטנר ממטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור הזמין להדלקת החנוכיה ר' מנחם פישר אבא של אדווה הי"ד שהודה בהתרגשות לחב"ד על הפעילות למען המשפחות   חנוכייה במקום הפיגוע בצומת גהה
צעירי חב
לפני 13 שנה, נרצחו 4 צעירים יהודים ועשרות נפצעו בפיגוע בצומת גהה, וקהל גדול התאסף במקום להביע את הכאב והמחאה על התגברות הטרור.

לאחר הביקורים של צעירי חב"ד אצל הפצועים בבתי הרפואה הם הגיעו למקום הפיגוע והעמידו חנוכיה גדולה בתחנת האוטובוס בו נהרגו אותם קדושים הי"ד, הקהל התאסף סביב והרב מנחם קוטנר אמר את הברכות בכוונה גדולה והדליק את החנוכיה, וקרא יחד עם הקהל פרקי תהילים, האוירה הייתה קשה וכואבת אך נחושה להרים את הראש ולא לתת לטרור לנצח אלא להביא את אור החנוכה דווקא למקום בו המרצחים הביאו חושך לעולם אנו נגביר את האור. וכי אנו מאמינים ובטוחים ש"האור ינצח".

מאז ועד היום במשך 13 שנה חב"ד מקיימים את המסורת ויחד עם המשפחות השכולות מדליקים את החנוכיה הגדולה המוצבת במקום על ידי הרב חנניה קורקוס בית חב"ד בשיכון ה' בני ברק.

כמידי שנה הוזמנו המשפחות השכולות למקום ושמעו דברי תורה מפי הרב דוד יואל וינפלד.

הרב מנחם קוטנר ממטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור הזמין להדלקת החנוכיה ר' מנחם פישר אבא של אדווה הי"ד שהודה בהתרגשות לחב"ד על הפעילות למען המשפחות יחד עם בני משפחתו של נועם הי"ד לייבוביץ שנרצחו בפיגוע. באוירה של ה"אור ינצח" פרצו כולם בריקודים ושירה חסידיים וחולקו סופגניות למשתתפים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.