מערכת COL | יום ה' טבת ה׳תשע״ז 03.01.2017

רב העיר וראש העיר 'הדליקו' את נאות לון

בסיסמת "ביחד נאיר את נאות לון באור החנוכה", קיים בית חב"ד בשכונת נאות לון בבאר שבע בראשות השליח הרב משה אריאל הכהן רוט, מבצע חנוכה רחב היקף, 4 חנוכיות ענק הוצבו במוקדים מרכזיים בשכונה, וקהל רב השתתף מדי ערב בהדלקות מרכזיות, במעמד רב העיר – הרב יהודה דרעי, ראש העיר – מר רוביק דנילוביץ, רבנים ואישי ציבור 'הדליקו' את נאות לון
רב העיר וראש העיר 'הדליקו' את נאות לון
"שליח הרבי הביא אור לשכונה שלנו – אור החנוכה מורגש בכל פינה" – אומרים התושבים. את פני כל תושבי השכונה קידמה במשך כל ימי החנוכה החנוכיה החשמלית שהוצבה בכניסה המרכזית של השכונה, המשמש גם ציר מרכזי לשכונות הסמוכות. ורבים מתושבי השכונה וילדיהם נכחו מדי ערב, במעמד הדלקת חנוכיית הענק שהוצבה בלב השכונה. אורחים נכבדים מתושבי השכונה והעיר, כיבדו את המעמדים בדברי ברכה ובהדלקת הנר.

בין המכובדים, רבה הראשי של באר שבע וראש אבות בתי הדין - הגאון רבי יהודה דרעי, ראש העיר באר שבע – מר רוביק דנילוביץ, שליח הרבי בבאר שבע - הרב שניאור זלמן גורליק. נשיא לשכת המסחר והתעשיה בנגב וחבר מועצת העיר – מר יוסף יצחק דלויה, מר מאיר לוי, מנכ"ל חב' E.R סלולר, אשר תרם את חנוכיית הענק ונכבדים נוספים מתושבי השכונה.

אורחי הכבוד הוזמנו לשאת דברים בפני הנוכחים, ולהתכבד בהדלקת החנוכיה. המכובדים כולם העלו על נס את פעילותו העניפה של השליח הרב רוט ואת מסירותו הנפלאה להפצת אור היהדות והחסידות בקרב תושבי המקום.

את מעמדי ההדלקה, הנחה שליח הרבי ורב בשכונת נאות לון, הרב משה אריאל הכהן רוט, אשר קיבל את פני הבאים והשמיע בפניהם דברים על משמעות ולקחי חג החנוכה. לאחר טקסי ההדלקה ודברי הברכה של אורחי הכבוד, התקיימו במקום פעילויות חינוכיות לילדים וההורים, ובסיומם נערכו הגרלות על פרסי יקרי ערך והציבור התכבד בסופגניות טריות תרומת חברת "המוביל הדרומי צביקה" באדיבותו של מנכ"ל החברה מר שלומי וקנין.

האירועים המרכזיים התקיימו, ביום ראשון בערב, נר שני של חנוכה, במעמד רב העיר וראב"ד באר שבע הגאון הרב יהודה דרעי, וביום שני בערב, נר שלישי של חנוכה, במעמד ראש העיר מר רוביק דנילוביץ', אשר נשאו דברים על לקחו של חג החנוכה והשמיעו מלות שבח על פעלו הרב של השליח הרב רוט. לאחר דברי הברכה התכבדו אורחי הכבוד לעלות על גבי המנוף המיוחד ולהדליק את נרות החנוכה. המנוף הוא אחד החידושים של מבצע חנוכה בשנה זו. תרומתו של מר יעקב עטייה, הבעלים של חב' "הידראוליקה 90". בתום הטקס נערכה פעילות חינוכית לילדים והגרלה על "כרטיסי טיסה בשמי באר שבע".

תודה וברכה הובעה לשותפים לפעילות הענפה של בית חב"ד בנאות לון, ובראשם: מר מוטי טביביאן, מר אילן אזולאי, ר' גולן רוזיליו, ר' משה סולטן, הבחור אבי יעיש, הבחור אלעד בוקובזה והבחור אריק איטל אשר התמסר בכל כחו ומרצו לסייע להצלחת מבצע חנוכה בשכונה , הילד נועם דהן וילדי משפחת חזוט שליוו את הפעילות בשכונה במשך כל ימי חנוכה במסירות נפלאה.

פעילות מבצע חנוכה בשנה זו הוקדשה לרפואתו והחלמתו המהירה של הרב יוסף בן רחל שיחי' קמחי, שליח ציבור ורב בית הכנסת "בית יאיר מזוז", מידידי בית חב"ד הבולטים ותלמידי חב"ד בתוניס.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.