מערכת COL | יום כ"ח כסלו ה׳תשע״ז 28.12.2016

הוצבה חנוכיה במתחם תחנת הרכבת הקלה בירושלים

במסגרת פעילות חג החנוכה הוצבה חנוכייה גדולה ומרשימה במתחם תחנת הרכבת בתחנה המרכזית בירושלים בשיתוף חברת 'סיטיפס' וחסידי חב"ד • באירוע השתתפו סגן ראש העיר ירושלים הרב יוסי דייטש, מנכ"ל סיטיפס מר ירון רביד • לתמונות
הוצבה חנוכיה במתחם תחנת הרכבת הקלה בירושלים

כחלק מפעילותה של חברת סיטיפס זכיינית הרכבת הקלה בירושלים בחג החנוכה התקיימה מסיבת חנוכה מרשימה בסמוך לחנוכייה הגדולה שהוצבה בתחנת הרכבת הקלה בתחנה המרכזית בירושלים.

באירוע השתתפו סגן ראש העיר ירושלים הרב יוסי דייטש, מנכ"ל סיטיפס מר ירון רביד ומנהל השיווק והפרסום ברכבת הקלה מר עוזאל ותיק.

סופגניות ריחניות חולקו לאלפי הנוסעים ולעוברים והשבים שגדשו את מתחם תחנת הרכבת הקלה כאשר גם מקומם של הילדים לא נפקד, וכתרי חג צבעוניים הונחו על ראשיהם כשברקע נגנים מקצועיים שניגנו את מיטב שירי החנוכה.

בדברי ברכה שנשא סגן ראש העיר הרב יוסי דייטש הוא ציין לשבח את הפעילויות הקהילתיות שעורכת הרכבת הקלה ואת אלו הנערכות על ידה בחנוכה בפרסומא ניסא ואמר "הרכבת עושה שמח לירושלים ומעבר להיותה כלי התחבורה המרכזי של העיר היא דואגת מאוד לרווחת התושבים והנוסעים".

מנכ"ל חברת סיטיפס הרכבת הקלה מר ירון רביד ציין כי "אירוע זה הוא כחלק משרשרת הפעילויות של סיטיפס יחד עם ציבור הנוסעים בחנוכה. סיטיפס רואה חשיבות גבוה לחיבור הישיר עם תושבי ירושלים בשגרה ואף במועדים שונים בשנה, וזאת כחלק מהיותנו חלק בלתי נפרד מהעיר".

במסגרת פעילות חג החנוכה הוצבה חנוכייה גדולה ומרשימה במתחם תחנת הרכבת בתחנה המרכזית בירושלים בשיתוף של סיטיפס וחסידי חב"ד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.