מערכת COL | יום כ"ז כסלו ה׳תשע״ז 27.12.2016

מסיבת חנוכה ב'אור מנחם' עמנואל

תלמוד תורה אור מנחם בעמנואל, חגג את מסיבת החנוכה עם סיום המבצע החסידי "הספריה החסידית" של רשת אוהלי יוסף יצחק בו התלמידים הביאו בכל יום סיפור חסידי והקריאו אותו בפני הכיתה, מבצע שהותיר רושם חסידי רב על התלמידים והוסיף ביראת שמים ואמונת צדיקים   מסיבת חנוכה ב'אור מנחם' עמנואל
מסיבת חנוכה ב'אור מנחם' עמנואל
תלמוד תורה אור מנחם בעמנואל, חגג את מסיבת החנוכה עם סיום המבצע החסידי "הספריה החסידית" של רשת אוהלי יוסף יצחק בו התלמידים הביאו בכל יום סיפור חסידי והקריאו אותו בפני הכיתה, מבצע שהותיר רושם חסידי רב על התלמידים והוסיף ביראת שמים ואמונת צדיקים.

שיא מסיבת החנוכה ועיקר הפעילות נעשה על ידי התלמידים שכבר ארבעה ימים נמצאים בליבה של מלחמת ופרצת, הכיתות התחלקו ל-2 קבוצות, קבוצת 770 וקבוצת שליחות, בימים אלו התלמידים נדרשו לאסוף חומרים על התקשרות החסידים דווקא על ידי שהיה ב770 או בהתקשרות דוקא על ידי שליחות.

התלמידים קישטו את רחבת התלמוד תורה בסיסמאות שונות הקשורות לקבוצה, ראיינו שלוחים ואנשים ששהו ב770 על מנת להוכיח את הקשר שבין התקשרות לשייכות הקבוצה, וכמובן הכינו מוצגים וחנוכיות הקשורות לשם הקבוצה.

במסיבת החנוכה כל כיתה עלתה על הבמה והציגה בפני הקהל משהו השייך לקבוצתם, ההורים, המורים והאורחים הזילו דמעות התרגשות בראותם כיצד התלמידים הנפלאים הצליחו להוביל לגעגועים אמתיים אל הרבי נשיא דורנו.

הערב הסתיים בהתוועדות ספונטנית של המלמדים ושאיפה להתקשרות וחינוך הילדים ברוח הרבי נשיא דורנו.

יישר כוח למלמדים הנפלאים ובראשם רכזי המבצעים הרב סעדיה ליבעראוו, הרב דניאל קופרשמידט והמנהל הרב לוי כהן שעמלו והובילו את התלמידים למטרה העיקרית שהיא ההתקשרות הנכונה לרבי והכנת העולם לביאת משיח צדקנו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.