מערכת COL | יום כ"ז כסלו ה׳תשע״ז 27.12.2016

צפת חגגה את חג הגאולה י"ט כסלו ברוב פאר והדר

התוועדויות רבות התקיימו בשכונות השונות בעיר צפת לכבוד חג הגאולה, וכמידי שנה התקיימה ההתוועדות המרכזית במרכז העיר, ב"אולמי המצודה", בארגון אגודת קרית חב"ד בצפת צפת חגגה את חג הגאולה
צפת חגגה את חג הגאולה י
התוועדויות רבות התקיימו בשכונות השונות בעיר צפת לכבוד חג הגאולה, וכמידי שנה התקיימה ההתוועדות המרכזית במרכז העיר, ב"אולמי המצודה", בארגון אגודת קרית חב"ד בצפת.

בין הדוברים והמשתתפים בהתוועדות היו המארי דאתרא, רבה של העיר צפת הרב שמואל אליהו ורבה של קהילת חב"ד הרב מרדכי ביסטריצקי, רבה של קהילת צאנז בצפת הרב דוד זאב רייך, רבו של יסוד המעלה השליח הרב יעקב רייצעס, ראש ישיבת צעירי השלוחים הרב שניאור זלמן קפלן, רב בית הכנס וראש הכולל במרום כנען הרב משה ליברמן, ראש כולל טולנא הרב יחזקאל שימון, רבו של היישוב כרמי יוסף השליח הרב יוסף קרסיק, השליח הרב אלתר אליהו הכהן פרידמן, השליח בחצור הרב ניסן מור יוסף, רב פיקוד צפון הרב אברהם אוחנונה, חברי מועצת העיר ואישי ציבור.

פתח וניהל את ההתוועדות השליח הרב חיים קפלן, כאשר הדוברים החשובים מעוררים את הציבור להתחזקות בלימוד החסידות וההליכה בדרכיה. בין היתר, ציין הרב אליהו בדבריו את העובדה שהאדמו"ר הזקן נאסר בשל תמיכתו ביושבי ארץ הקודש, ובהתאם לך עורר את הציבור לחזק את המתיישבים וההתיישבות בכל חבלי ארץ ישראל והרב ביסטריצקי דרש מהציבור לקבל החלטות טובות בלימוד החסידות, כנהוג בראש השנה.

בראשית ההתוועדות צפה הקהל בווידאו של שיחת קודש מהתוועדות י"ט כסלו אצל הרבי, ובין גברא לגברא ניגנו בהתרגשות עם אמן הקלידים ר' שמעון ביטון, כאשר בשלב מסויים נעמד הקהל על רגליו ופצח בריקוד בהתלהבות גדולה.

עם תום החלק הרשמי של האירוע התיישב הציבור להתוועדות חסידית עם הרב שניאור זלמן קפלן שריתק את הקהל עוד שעה ארוכה עד השעות המאוחרות של הלילה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.