מערכת COL | יום כ"ז כסלו ה׳תשע״ז 27.12.2016

הרב דודקביץ: "הרגשתי שהרבי ממש בא לנחם אותי"

בסוף השבוע שעבר הגיעו רבני חב"ד חברי בית הדין הרב אברהם מיכאל הלפרין והרב מנחם מענדל גלוכובסקי לישוב יצהר לניחום אבלים אצל רב הישוב הרב דוד דודקביץ ● הרב מכהן כרבו של יצהר והישובים שבסביבה ומהרבנים המוערכים וממנהיגי הציבור החרדלי. לרב יש קשר עמוק עם חב"ד ותורת חב"ד  ניחום אבלים
הרב דודקביץ:
בסוף השבוע שעבר הגיעו רבני חב"ד חברי בית הדין הרב אברהם מיכאל הלפרין והרב מנחם מענדל גלוכובסקי לישוב יצהר לניחום אבלים אצל רב הישוב הרב דוד דודקביץ.

הרב מכהן כרבו של יצהר והישובים שבסביבה ומהרבנים המוערכים וממנהיגי הציבור החרדלי. לרב יש קשר עמוק עם חב"ד ותורת חב"ד. הרב שמח לבואם, ולמשך זמן ארוך שוחחו בדברי תורה ובעניינים העומדים על הפרק הרב הודה לחברי בית הדין על הביקור וכן על התמסרותם לפיתוח המקוואות באיזור במסגרת קרן המקוואות.

למחרת הביקור סיפר הרב דודקביץ לנוכחים בניחום האבלים כי הביקור של רבני חב"ד השאיר אצלו רושם רב. ושהוא הרגיש שממש הרבי בא לנחם אותו. הוא ציין שמרגישים אצל חב"ד שהם שלוחים של הרבי ועושים את הניחום בשם כל חב"ד, ולא רק מתוך הכרות אישית.

עוד הרב ציין שנהנה מאוד מהשיח בניחום, שהיה שיח תורני השקפתי חסידי במיוחד

שליח הרבי במקום הרב אלי איתן שהתלווה לרבני חב"ד בניחום האבלים ציין הרב איתן בפנינו את חשיבות הביקור בישוב ושהוא אסיר תודה על ההדרכה והליווי של בית דין רבני חב''ד בבנית המקוה ובכלל עוד אמר שהביקור נותן תוספת כוח וחיזוק בשליחות במקום מיוחד שכזה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.