מערכת COL | יום כ"ו כסלו ה׳תשע״ז 26.12.2016

הגב' דניאלה גולן לקראת יום העשור: "הגעגועים לא מפסיקים"

רגע לפני יום העיון שיפתח ביום שלישי (מחר), לעילוי נשמת שלושת תלמידי התמימים ע"ה לציון עשור לתאונה המחרידה בה נספו, הגב' דניאלה גולן יו"ר 'אור חיה' ל-COL: "זה שיושבות יום שלם מאות נשים ולומדות תורה וחסידות זה מרגש בכל שנה מחדש" ● לסיפור המלא
הגב' דניאלה גולן לקראת יום העשור:
הרב דוד גולן יבלחט"א אביו של מוישי ע"ה בשמחה משפחתית. מתוך האלבום המשפחתי
ביום שלישי הקרוב יפתח במלון לאונרדו פלאז'ה ירושלים, יום העיון המסורתי של 'אור חיה' לציון 'עשור' לעילוי נשמתם של שלושת תלמידי הישיבה הת' משה גולן, הת' לוי הענדל והת' יהונתן ביטון ע"ה, שנהרגו בתאונת דרכים בשנת תשס"ז בדרכם לבצע את מבצעיו הק' של הרבי בחג החנוכה. הגב' דניאלה גולן 'הדמות החיה' מאחורי המפעל הענק של 'אור חיה', ואמא של הת' מוישי גולן ע"ה בשיחה עם מרכז התקשורת החב"די COL, מספרת על ההתרגשות לקראת יום העיון העשר שנערך כמדי שנה, ואיך רואים את השנים.


"ככל שעוברות השנים, אנחנו מתרגשים לראות עוד ועוד נשים מכל קצוות הקשת של החברה החרדית והדתית שמתחברים ל'אור חיה' ולפועליו במשך השנה" מסבירה גולן. "כשמגיע עשר שנים בדיוק, חשוב לי כאמא של מוישי וכמובילה את תחום לימוד התורה אצל נשות ובנות ישראל, לבוא לחזק לבקש מהם לפנות יום אחד מימי החנוכה ולהקדיש את שעות הבוקר בעבור לימוד התורה והחסידות כרצונו הק' של הרבי".

"אנחנו גאים להביא כמדי שנה את מיטב המרצים ליום העיון. זכינו השנה שהרב יעקב גולשמיד ישא את המשא המרכזי, לצד הרבנים אשכנזי ופלדמן, 'בעלי שם' שיודעים להגיש הרצאות מאלפות בטוב טעם".

גולן מתייחסת לבנה מוישי ז"ל ועל השנים שעברו: "הגעגועים למוישי גדלים ואיתם הרצון לעשות עוד ועוד להתחזק עוד יותר", אצלנו במשפחה האחים והאחיות מוישי הוא חלק מהכל אנחנו מדברים עליו אנחנו חיים אותו".

מהנהלת 'אור חיה' נמסר שהכנס שייערך מחר (שלישי) יחל בשעה: 9:00 בבוקר במלון לאונרדו פלאז'ה ירושלים. ניתן להירשם במשרדי אור חיה.



הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.