מערכת COL | יום כ"ה כסלו ה׳תשע״ז 25.12.2016

רעש אדמה בברילוצ'ה; השליח נערך להדלקה הדרומית בעולם

לפני שעות אחדות הורגשה רעידת אדמה חזקה, 7.7 בסולם ריכטר באיזור ברילוצ'ה בארגנטינה ● שליח חב"ד הרב בועז קליין מספר ל-COL: הסלון בבית חב"ד רעד לכמה דקות; נס גדול היה פה ● השליח לא משנה תוכניות, ומחר בע"ה יתחילו במסע לזכר אמיר גואטה שנהרג בתאונת דרכים בדיוק לפני שנה ב'קררטרה אוסטראל' שם תתבצע הדלקת חנוכיה בנקודה הדרומית ביותר בעולם  האדמה רעדה בברילוצ'ה
רעש אדמה בברילוצ'ה; השליח נערך להדלקה הדרומית בעולם
הרב בועז קליין נערך למסע ההדלקה בנקודה הדרומית בעולם. בעיגול מימין: מהמראות בבית חב"ד לאחר הרעש. בריבוע: מוקד רעידת האדמה

כתב COL

בסמוך לשעה 11 בבוקר שעון ארגנטינה ארעה רעידת אדמה חזקה, 7.7 בסולם ריכטר באיזור ברילוצ'ה.

מספר ל-COL שליח חב"ד הרב בועז קליין: "ישבנו אני ועוד מספר מטיילים ישראלים בסלון בית חב"ד, והכל לפתע החל לרעוד במשך כמה דקות. המטיילים נלחצו בהתחלה, אבל הרגעתי אותם, ופעלנו לפי הנהלים במקרים כאלו". מישהו אמר אצלינו: "נס גדול היה פה..."

איזור ברילוצ'ה נחשב לאחד האיזורים רוויי רעידות אדמה והתפרצויות הרי געש, אחד החזקים שבהם אירע לפני מספר שנים רק במרחק 200 ק"מ משם וגבה קורבנות רבים.

"במשך 8 השנים שאנו כאן, כבר מתורגלים במצבים כאלו", אומר הרב קליין. בהזדמנות זו הוא מוסר לכל המודאגים שהתקשרו ומתקשרים לשאול לשלומם: "אין מה לדאוג, ב"ה הכל בסדר".

לא משנים תוכניות – יוצאים להדלקה הדרומית בעולם

"בנוסף ביום שני ב״ה סוף סוף יוצאים למסע לזכר אמיר גואטה שנהרג בתאונת דרכים בדיוק לפני שנה בקררטרה אוסטראל - ״הדרך לדרום״, ואנחנו בקשר עם המשפחה", מוסיף לספר לנו הרב בועז קליין.

"נצא למסע לאורך כל הדרך לדרום העולם. בדרך נפגש עם הרבה מתוך מאות הישראלים שנמצאים עכשיו בדרכים ובעיירות שכוחות ומחכים לטרמפים להמשך הדרך. נדליק חנוכיות, נגיע עם סופגניות וכמובן הרבה צ'ופרים..."

הרב קליין מתכנן בסוף המסלול לערוך הדלקה היסטורית: במקום הדרומי ביותר בעולם, ממנו ממשיכים רק משלחות מחקר לקוטב הדרומי. "יתכן כי מעולם לא הדליקו שם נרות חנוכה, ואנחנו נהיה הראשונים. חב"ד מביאה את האור לכל נקודה בעולם", הוא מסכם בחיוך.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.