מערכת COL | יום כ"ה כסלו ה׳תשע״ז 25.12.2016

י"ט-כ' כסלו: יומיים גדושים ב'אור מנחם' צפת

תלמידי כיתות ג-ח בתלמוד תורה "אור מנחם" בצפת התכנסו בבית הכנסת "בית לוי יצחק", ונהנו מתוכנית מעניינת ומושקעת בה שמעו התלמידים על מעלת ימים מיוחדים אלו מפי הרכז הרב לוי ליבעראוו. המנהל הרב מרדכי ידגר ריתק את התלמידים בסיפור על חסידי אדמו''ר הזקן ● שיא הכינוס היה סדר ניגונים בהנחיית המחנך הרב אברהם משה קומער בו ניגנו התלמידים את ניגוני אדמו''ר הזקן בדבקות מיוחדת  יומיים גדושים ב'אור מנחם' צפת
י
צילום: ינון סויסה
ראש השנה לחסידות כזה כבר לא היה הרבה זמן בצפת. התלמידים נכנסו בשערי הת''ת בלבוש חג, עברו דרך שער בלונים מרהיב לכל צלילי ניגונים עליזים ושמחים לרגל היום המיוחד.

סדר היום של התלמידים נפתח בהכנה לתפילה לימוד ושירת תניא בע''פ, תפילה בחיות, התעמקות בסיפור המאסר והגאולה מלווה במצגות ושיעור מיוחד על המשל הנפלא "בן המלך החולה". התוועדויות כיתתיות עם משפיע הת''ת הרב מענדי זילברשטרום שמסתובב בין הכיתות ומעורר את התלמידים על המעלה שלנו כחסידים וכתלמידי ת''ת חב''ד.

במהלך היום התקיים כינוס לכיתות א-ב במהלכו שרו 12 הפסוקים, נתנו צדקה וצפו בווידאו מיוחד אל סיפור המאסר והגאולה של אדמו''ר הזקן.

בסופו של יום התכנסו התלמידים למשחק טריוויה מיוחד וחוויתי על סיפור המאסר והגאולה של  אדמוה''ז, את השמחה וההנאה של התלמידים אך אחד לא פיספס!
מיוחד היה לראות את בקיעותם לפרטי פרטים של הסיפור.

בכ' כסלו התכנסו תלמידי כיתות ג-ח של הת''ת לרגל החג בבית הכנסת "בית לוי יצחק". תוכניה מעניינת ומושקעת בה שמעו התלמידים על מעלת ימים מיוחדים אלו מפי הרכז הרב לוי ליבעראוו, המנהל הרב מרדכי ידגר ריתק את התלמידים בסיפור על חסידי אדמו''ר הזקן.

השיא של הכינוס היה סדר ניגונים עוצמתי בהנחיית המחנך הרב אברהם משה קומער בו ניגנו התלמידים את ניגוני אדמו''ר הזקן בדבקות מיוחדת. בכינוס חולק לתלמידים בקבוק מים עם תווית מיוחדת של הת''ת שמסביר לתלמידים את משמעות החסידות שהיא כמים לים מכסים. את הכינוס ליווה בנגינתו הת' מענדי קורנט.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.