מערכת COL | יום כ"ב כסלו ה׳תשע״ז 22.12.2016

מאות בהתוועדות י"ט כסלו במגדל העמק

בהתוועדות המרכזית לרגל חג הגאולה י"ט כסלו שנערכה במוצאי שבת באולם המפואר של ישיבת חב"ד ע"י בית חב"ד מגדל העמק בהנהלת שליח הרבי הרב אליעזר פרסיה השתתפו כ-700 איש שהגיעו מכל רחבי העיר  י"ט כסלו במגדל העמק
מאות בהתוועדות י
בהתוועדות המרכזית לרגל חג הגאולה י"ט כסלו שנערכה במוצאי שבת באולם המפואר של ישיבת חב"ד ע"י בית חב"ד מגדל העמק בהנהלת שליח הרבי מליובאוויטש הרב אליעזר פרסיה השתתפו כ-700 איש שהגיעו מכל רחבי העיר.

ארגון ההתוועדות נעשה ע"י מנהל בית חב"ד הרב אליעזר פרסיה ומנהל הפעילות הרב שמואל לוינסון בשיתוף שלוחי הרבי הפזורים בשכונות העיר ובסיועם הרב של תלמידי הישיבה שסייעו רבות להתוועדות.

את ההתוועדות הנחה בחסד עליון המנחה הנודע הרב מנחם דונין שבחן מיוחד ריתק את ציבור המשתתפים בסיפורים נפלאים, וניווט בכישרון רב את ההתוועדות.

את מכתבו של הרבי להתוועדות י"ט כסלו התכבד לקרוא השליח הראשי לעיר מגדל העמק ומנהל בית חב"ד המרכזי הרה"ח אליעזר פרסיה שליט"א.

אורח הכבוד של ההתוועדות היה הרב יהודה דרעי שליט"א, ראש אבות בתי הדין ורב העיר באר שבע, חבר מועצת הרבנות הראשית שנשא דברים בשבח הפעילות של השלוחים בכל מקום בעולם, ואמר שהצלחתם של השלוחים נובעת מכך שהרבי-המשלח, האמין בכל יהודי מצד הנשמה הקדושה שישנה בתוכו. הרב עורר את הקהל להוסיף בקשר עם חסידי חב"ד והשלוחים ולקבוע זמנים ללימוד החסידות.

עוד נשאו דברים:

הרב אברהם מנחם, רב העיר, סיפר זכרונות מישיבת חב"ד במרוקו בימי בחרותו, ועל התוועדויות י"ט כסלו בימים ההם.

הרב זיו קצבי, שליח הרבי ברמת השרון הסביר את מהות יום י"ט כסלו והקיטרוג שהיה על הפצת תורת החסידות ומשמעותו לימינו.

הרב יצחק גולדברג, שליח הרבי מליובאוויטש לארץ הקודש וראש מוסדות חב"ד וישיבת חב"ד בעיר, דיבר בחן רב ובמתיקות על חשיבות לימוד החסידות וקרא לאנשי העיר לייסד שיעורים בספר התניא בבתי הכנסת, ולקבוע קביעות עיתים עם בחורי הישיבה.

כיבד בנוכחותו ראש העיר מר אלי ברדה שדיבר על הזכות שיש לעיר כאשר מכהנים בה 9 שלוחים של הרבי בראשותו של הרב אליעזר פרסיה, ואמר שבזכות חב"ד העיר מוגנת ובזכותה לא נפלו טילים במלחמה בעיר.

במהלך האירוע קם כל הקהל על רגליו לריקודים סוערים עם הזמר הת' מענדי שפירא ותזמורתו של דוידי נחשון, בין הניגונים ניגנו "פדה בשלום", ד' בבות, ועוד.

כמו"כ צפה הקהל בוידאו של מראות קודש מהרבי מליובאוויטש.

חלק נוסף מיוחד היה כאשר צפה הקהל בוידאו בו מספרים מספר תושבי העיר על הקביעות שיש להם בלימוד עם התמימים מהישיבה, כמה זה מוסיף להם בחיי היום יום, והם ממליצים בחום לכל אחד ואחד לקבוע חברותא בלימוד חסידות עם א' מבחורי הישיבה. בעקבות הוידאו נקבעו כמה עשרות חברותות קבועות עם תלמידי התמימים.

לסיום פרץ כל הקהל בריקודים שנמשכו לתוך הלילה.

בסיום ההתוועדות התפזרו המשתתפים לביתם עם החלטות טובות להוסיף בלימוד תורת החסידות ולהצטרף ללימוד הרמב"ם ולעזור ולסייע בפעילות בתי חב"ד ברחבי העיר.

עוד כיבוד בנוכחותם: הרב ישראל יוסף הנדל שליט"א רב קהילת חב"ד, הרב יוסף יצחק וולוסוב שליט"א רבה של רמת ישי, הרב יוסף יצחק סגל שליט"א משפיע בישיבה, הרב אשר דדון שליט"א רב קהילת יוצאי קווקז במגדל העמק.

התודה נתונה בזאת לכל המסייעים בארגון ההתוועדות ובראשם תלמידי התמימים מישיבת תומכי תמימים במגדל העמק וחברת ההפקה B&D.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.